برقراری امنیت پیش شرط توسعه است

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ همزمان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با حضور در محل فعالیت فعالان عرصه نظم و امنیت ضمن دیدار و عرض تبریک، از زحمات و جانفشانی های آنها قدردانی کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی طی نشستی صمیمانه با سرهنگ بهرامی سرکلانتر دهم فاتب، سرهنگ موسوی فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران، سرهنگ سلیمان آبادی رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران، سرهنگ دالوند رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی آباد، سرهنگ بنیسی رئیس کلانتری ۱۷۱ مصطفی خمینی و سرهنگ کریمی رئیس کلانتری ۱۵۵ نعمت آباد دیدار و با اهدای لوح از زحمات و همکاری آنها با شهرداری این منطقه قدردانی کرد.

او با اشاره به اینکه مفهوم پلیس با مضمون اقتدار پیوندی ناگسستنی دارد افزود: این اقتدار مشروع، قانونی و مدنی و مقبول در شرایطی که امنیت و ثبات یک جامعه به مخاطره و تلاطم می افتد شرط و ضامن حفاظت از جامعه و همه الزامات و انگاره های آن است که در متن تبدیل قدرت به اقتدار این جایگاه بلند را به نیروهای حافظ امنیت بخشیده است.

فرهادی در این دیدار به هم افزایی و هماهنگی هرچه بیشتر میان نیروهای تلاشگر و خستگی ناپذیر نیروی انتظامی با شهرداری در راستای پیشگری از آسیب های اجتماعی و تخلفات تأکید کرد و افزود: بی تردید امنیت پایدار در گرو این تعامل هدفمند و اجتماعی است که می تواند چالش ها و رهیافت های امنیت را شناسایی کند و در یک همکاری پر برکت و موثر در جهت تعمیق و گسترش ثبات و آرامش گام های بلندی برداریم.

به گفته این مسئول امنیت پیش شرط توسعه است و هیچ جامعه ای جز در سایه برقراری امنیت پایدار به توسعه راه پیدا نمی کند و نیروی انتظامی یکی از مهمترین نهادهایی است که در این مدعا جایگاهی رفیع و بلند پیدا می کند.

تورج فرهادی در این دیدارها ضمن خداقوت به همکاران و تشکر از خدمات سبزپوشان فراجا و آرزوی توفیق و سلامتی افزود: آرامش و آسایش شهروندان با همراهی و هماهنگی نیروهای خدمت رسان در شهر محقق می‌شود.

انتهای پیام

۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
کد خبر: 27070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =