کنترل وضعیت ایمنی بوستان‌های منطقه ۱۹ با ارزیابی مستمر HSE 

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: در راستای بررسی و احصاء عدم انطباق های احتمالی وضعیت ایمنی HSE بوستان ها و فضای سبز این منطقه به طور مستمر ارزیابی و بررسی می شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی درباره ارزیابی وضعیت ایمنی بوستان ها افزود: در این طرح وضعیت سلامت، ایمنی و محیط زیست HSE پارک ها، بوستان ها و فضای سبز شهری رفیوژها، رمپ ولوپ ها، حاشیه ها، میدان ها ولچکی ها و در قالب چک لیست عدم انطباق های احتمالی به فضای سبز منطقه و پیمانکاران مربوطه برای رفع آنها ابلاغ شد.
او ادامه داد: مواردی چون ایمنی برق پایه چراغ ها، تابلو برق ها، سیم های رها شده، پوشش وحفاظ دریچه ها، منهول ها و گودال ها، رفع نواقص سرویس بهداشتی، نقص وسایل بازی و بدنسازی و مبلمان و المان های شهری بررسی و نظارت شد.ضمن اینکه در راستای افزایش ایمنی، کاهش وکنترل خطرات در اسکان های کارگری، ایمنی ماشین آلات و تجهیزات پیمانکاران و لوازم و تجهیزات حفاظت فردی کارگران نیز بررسی شد.
به گفته این مسئول تهیه شناسنامه حریق برای ۲۸ ساختمان شهرداری منطقه، بازرسی و احصاء عدم انطباق های ساختمان های مجموعه شهر بانوی بوستان ولایت، به روزرسانی تمامی دستوالعمل ها و روش های اجرائی اعم از  مقابله با حادثه و ثبت آن، مدیریت HSE‌ پیمانکاران و خط مشی سیستم مدیریت سلامت و ایمنی و محیط زیست HSE  نیز انجام شده است.   

انتهای پیام

۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
کد خبر: 27158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =