آغاز کلاس‌های آموزشی گل و گیاه ویژه فصل پاییز در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ گفت:کلاس های آموزشی گل و گیاه ویژه فصل پاییز از اول مهر در مراکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز این منطقه آغاز شده و تا پایان آذر ماه ادامه دارد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی در خصوص کلاس های آموزشی گل و گیاه افزود: این کلاس ها به منظور افزایش مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداری فضای سبز وگل و گیاه هر روز از ساعت ۱۰ الی ۱۱ در مراکز تام واقع در بوستان شریعتی و شهربانو منطقه برگزار و طبق برنامه زمان بندی شده این کلاس ها در مدارس، پایگاه های بهداشتی، سرای محلات، پایگاه های بسیج نیز تشکیل خواهد شد.
او با اشاره به تنوع عناوین مطرح شده در این کارگاه های آموزشی بیان کرد: اصول نگهداری گیاهان آپارتمانی، سبزیکاری، پرورش انواع قارچ، ساخت گلجای زینتی، گیاهان داروئی و رابطه گیاهان داروئی با زیبایی از جمله موضوعاتی هستند که در این دوره آموزشی ارائه خواهد شد.
فرهادی در ادامه افزود: این دوره ها با ثبت نام از شهروندان در مرکز تحقیقات ،آموزش و مشاوره در طی ایام سال به شکل مستمر انجام می شود.
گفتنی است شهروندان علاقمند می توانند برای  مشاوره گیاه پزشکی و گیاه شناسی و ... برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره مرکز تام  ۵۵۸۵۲۱۲۱ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام
 

۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
کد خبر: 27231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =