تسریع در اجرای پروژه‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در غرب پایتخت

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران گفت: منطقه ۲ شهرداری تهران دارای پتانسیل‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های تفریحی، گردشگری و ورزشی است و می‌تواند جذابیت‌های فراوانی را برای سرمایه‌گذاران ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار شهر؛ مهدی شریفیان در دیدار با مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ گفت: سازمان سرمایه گذاری همواره به دنبال ایجاد فضای مثبت رقابتی و همچنین شفافیت و تسهیل در عقد قراردادهای مشارکتی با سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.
وی با اشاره به پتانسیل های سرمایه گذاری غرب پایتخت افزود: در سال جاری عملیات اجرایی ۳ پروژه بزرگ و تاثیرگذار با همکاری شهرداری منطقه ۲ تهران در نقاط مهم این منطقه آغاز می شود.
مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران اظهار کرد: قرارداد پروژه هتل ۵ ستاره کوهستان به عنوان یکی از موثرترین و درآمدزاترین پروژه های پایتخت در فضایی به مساحت تقریبی ۱۷.۵۰۰ متر مربع به صورت مشارکت مدنی با سرمایه گذار در دستور کار قرار گرفته و به زودی اجرایی می شود.
شریفیان تصریح کرد: در ادامه پروژه های مشارکتی غرب پایتخت، مجموعه فرهنگی ورزشی خوارزمی در فضایی به مساحت تقریبی ۴۰۰۰ متر مربع به صورتB.O.T  در منطقه ۲ کلید خواهد خورد.
وی خاطر نشان کرد: باغ راه فدک و پروژه نشاط و سلامتی از دیگر پروژه هایی است که در سال جاری با مشارکت سرمایه گذاران در خیابان ایران زمین منطقه ۲ در دستور کار قرار می گیرد.
مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران با تاکید بر تسهیل در عقد قراردادهای سرمایه گذاری خاطرنشان کرد: سازمان سرمایه گذاری همواره نقش تسهیلگری در پروژه های سرمایه گذاری  داشته و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در دیدارهای هفتگی با شهرداران مناطق و مدیران عامل سازمان ها بر افزایش سرعت قراردادها و رضایت و اعتماد سرمایه گذاران تاکید شده است.
انتهای پیام/
۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 27301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =