رونمایی از جدیدترین دستاوردهای توسعه‌محور شرکت شهروند در هجدهمین نمایشگاه خدمات شهری و حمل و نقل

شرکت شهروند از آخرین دستاوردها و خدمات ویژه خود در قالب فروش اعتباری و مجازی با اولویت جذب سرمایه بخش خصوصی در هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری رونمایی کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، همزمان با برگزاری هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل و عمران و خدمات شهری، شهرهوشمند، مدیریت جامع شهری، ماشین آلات و صنایع وابسته در محل نمایشگاه‌های بین المللی شهر آفتاب، شرکت شهروند با ارائه خدمات ویژه در قالب فروش اعتباری، مجازی و طرح مشارکتی توسعه هایپری و محلی فروشگاه‌های خود میزبان عموم بازدیدکنندگان این نمایشگاه است.

با توجه به اینکه هدف جدی از برگزاری نمایشگاه جامع شهری ارتقا سطح تعاملات تجاری، اقتصادی و بازرگانی میان مدیریت شهری با شرکت‌های خصوصی است، طرح توسعه فیزیکی فروشگاهای شهروند محله و هایپری در سطح شهر تهران و سایر کلانشهرها از مهم‌ترین اقدامات غرفه شهروند با هدف جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و صاحبان املاک تجاری در این نمایشگاه است و شهروند آمادگی دارد با ارائه تسهیلات به علاقمندان این حوزه، گام موثری در حوزه توسعه خدمات رسانی به شهروندان بردارد. 

طرح ویژه فروش اعتباری شرکت شهروند نیز یکی از جدیدترین دستاوردهای ارائه شده این شرکت در نمایشگاه خدمات شهری و حمل و نقل است تا از طریق آن با استفاده از خدمات نوین بانکداری و تاکیدات مدیریت شهری مبنی بر توسعه خدمات فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند برای عرضه انواع محصولات موردنیاز و کالاهای بادوام به شهروندان و کارکنان سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی، طیف گسترده‌تری از شهروندان بتوانند از کالای با کیفیت و قیمت مناسب فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند بهره‌مند شوند.

غرفه شهروند واقع در سالن A۴ این نمایشگاه با تامین و عرضه بخشی از اقلام مصرفی و موردنیاز بازدیدکنندگان، توانسته در روزهای حضور خود با استقبال مخاطبان و مراجعه‌کنندگان روبه‌رو شود.

گفتنی است، هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل و عمران و خدمات شهری، شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری، ماشین آلات و صنایع وابسته از ۲۷ لغایت ۳۰ مهرماه در محل نمایشگاههای بین المللی شهر آفتاب از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۷ بعداز ظهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱
کد خبر: 27471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =