پروژه بهبود فرآیند نظام جامع مالی از تدوین برنامه تا پرداخت برای نخستین بار اجرا می‌شود

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از اجرای پروژه بهبود فرایند نظام جامع مالی از تدوین برنامه تا پرداخت برای اولین بار در شهرداری تهران خبر داد.

محمد علی الفت پور در گفت و گو با خبرنگار شهر درباره نظام جامع مالی شهرداری تهران از تدوین برنامه تا پرداخت گفت: این مرکز برای اولین بار در شهرداری تهران پروژه بهبود فرایند نظام جامع مالی از تدوین برنامه تا پرداخت را در دستور کار خود قرار داده است.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران افزود: در این راستا تاکنون به منظور شناسایی، مدلسازی و بهبود فرایندهای اولویت دار، سلسله جلسات متعددی با ذینفعان این پروژه اعم از معاونت های تخصصی، ادارات کل، سازمان ها و مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران برگزار شده است. 
وی در خصوص اقدامات انجام شده در این زمینه عنوان کرد: تاکنون یکپارچگی سامانه ها مانند سامانه جامع مالی، اصلاح سامانه تدوین و اجرای بودجه، اصلاح سامانه جامع معاملات، اصلاح سامانه بهای تمام شده و طراحی سامانه صورت وضعیت، اصلاح فرایندها، حذف فرم های فیزیکی، افزودن امضا الکترونیکی، ایجاد شفافیت در هزینه کرد پروژه های شهرداری تهران و استانداردسازی اقلام آماری شهرداری تهران انجام شده و در حال تکمیل است. 
گفتنی است؛ استقرار کامل نظام جامع مالی، با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران برنامه‌ریزی و در حال اجرا است.
انتهای پیام/ 
۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
کد خبر: 27551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =