انتخاب رتبه‌بندی افراد برگزیده توسط شرکت‌کنندگان/ برقراری ارتباط نخبگان شهری با مدیران ارشد شهرداری بدون واسطه

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، ویژه‌ترین اتفاق «رویداد ایده‌پردازی تهران ۱۴۰۴» را انتخاب رتبه‌بندی ایده‌های برتر توسط شرکت‌کنندگان دانست و افزود: اختتامیه این رویداد فرصتی است که تمام صاحبان ایده می‌توانند به طور مستقیم با مدیران شهرداری تهران بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

محمدعلی الفت پور در گفت و گو با خبرنگار شهر، در تشریح اقدامات اختتامیه اولین «رویداد ایده پردازی تهران ۱۴۰۴» گفت: این رویداد با مشارکت نخبگان، خبرگان شهری، شهروندان و دانشجویان در حوزه های مدیریت شهری در قالب استعدادیابی انجام می شود. در این دوره تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا مشارکت شهروندان کلانشهرها را داشته باشیم و ۱۹ کلانشهر با ما همراه شدند.

وی با اشاره به اینکه این رویداد آغاز یک اتفاق است، افزود: تلاش داریم در هر فصل این رویداد را تکرار کنیم. هدف اصلی این رویداد همراه شدن شهروندان و نخبگان در برنامه ریزی و اجرای موضوعات شهری است تا با همراهی مردم موضوعات را پیش ببریم.

الفت پور با اشاره به اینکه در نهایت حدود ۱۵۰۰ ایده به دبیرخانه رویداد ارسال شد، عنوان کرد: این ایده ها در بخش مردمی، کلانشهرها، کارکنان شهرداری و دانشگاهیان به شهرداری تهران رسید که از این تعداد ۱۱۵ ایده به عنوان برتر شناخته شد و به بخش نیمه نهایی راه پیدا کرد.

وی در خصوص انتخاب افراد برگزیده در روز اختتامیه «رویداد ایده پردازی تهران ۱۴۰۴» گفت: ۱۱۵ ایده برتر در ۵ بخش تخصصی توسط تیم های ارزیابی و داوری متخصص، متشکل از افراد با تجربه در شهرداری تهران و اساتید دانشگاه ها بررسی می شود و در نهایت ۱۵ ایده برگزیده به بخش پایانی با داوری معاونان شهردار تهران راه پیدا می کند.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران ویژه ترین اتفاق این رویداد را انتخاب رتبه بندی ایده های برتر توسط شرکت کنندگان عنوان کرد و افزود: در انتخاب رتبه بندی ۳ نفر برتر، ۳۰ درصد ارزیابان و ۷۰ درصد شرکت کنندگان اثرگذار هستند که با حضور شهردار تهران از این ایده ها تقدیر می شود.

الفت پور از حمایت شهرداری تهران از ایده های قابل اجرا خبر داد و افزود: حضور شهردار تهران، معاونین شهردار و مدیران کل تخصصی شهرداری تهران به عنوان روسای پنل ها گویای انگیزه و خواست درونی شهرداری برای به کارگیری این ایده ها است.

وی ادامه داد: اختتامیه این رویداد اولین فرصت مشارکت شفاف خبرگان و نخبگان در مدیریت شهری است. فرصتی است که تمام صاحبان ایده می توانند به طور مستقیم با مدیران شهرداری تهران بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه این رویداد برای مدیران شهرداری تهران جنبه آموزشی دارد و این افراد می توانند این ایده ها را به کار گیرند، عنوان کرد: نگاه ما در «رویداد ایده پردازی تهران ۱۴۰۴» استعدادیابی، جذب ایده، به کارگیری و شناسایی ایده و همین طور آموزش است. از همه مهمتر می خواهیم خبرگان و دانشگاهیان بدانند عزم ما شنیدن حرف و به کارگیری ایده های آن ها است.

الفت پور عنوان کرد: بانک شهر هم از ایده های قابل اجرایی که برگزیده این رویداد می شوند تا ۱۰ میلیارد تومان حمایت و برای پیاده سازی طرح ها مشارکت می کند.

انتهای پیام/

۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
کد خبر: 27674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =