بهره برداری از MRF در دهمین شنبه افتخار و امید

محمدخانی از بهره برداری نخستین ایستگاه میانی پسماند تهران(MRF) در دهمین شنبه افتخار و امید هفته اینده خبر داد.

به گزارش شهر؛ عبدالمطهر محمدخانی سخنگو و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در بازدید از خبرگزاری ایسنا و در تشریح جزئیات دهمین شنبه امید و افتخار گفت: امروز ایسنا پس از سالها جایگاه و اصالت خود را حفظ کرده و برای خود سبک رسانه‌ای ارزشمند و قابل دفاعی دارد و به عنوان یک خبرگزاری تغذیه کننده برای سایر رسانه ها است.

وی در تشریح روند برگزاری شنبه‌های امید و افتخار و بهره برداری از پروژه‌های بزرگ مقیاس گفت: ۷۰ کلان پروژه تا ۱۲ بهمن ماه در شنبه های امید و افتخار افتتاح می شود که البته ۲۰ درصد آنها آغاز به کار برخی پروژه های بزرگ مقیاس است. در حقیقت عمده پروژه های بزرگ مقیاس که موانعی برای شروع و یا تکمیل آنها تاکنون وجود داشته است و نیاز به هماهنگی فرابخشی داشتند در این مدت مورد توجه قرار گرفته است که اصل آغاز آنها نیز کار بزرگی است.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران ادامه داد: برای مثال پادگان جی که برای اولین بار پس از سالها تجهیزات عمرانی برای شروع کار وارد این پادگان شده‌اند. تلاش شده سبد متنوعی از پروژه ها داشته باشیم و در همین راستا ۱۰ ایستگاه مترو در خط ۶ و ۷ به بهره برداری خواهد رسید و به این ترتیب خط ۶ از بن بست خارج خواهد شد.

وی تاکید کرد: در بخش حمل و نقل در همین شنبه های امید و افتخار ۲۰۰ دستگاه اتوبوس جدید وارد ناوگان شد و ۵۹۱ دستگاه اتوبوس نیز پس از بازسازی به ناوگان تزریق شد و تا پایان سال نیز تعداد اتوبوس‌های بازسازی شده افزایش خواهد داشت. در حوزه معیشتی ‌شهروندان نیز علاوه بر اقدامات در حوزه مسکن در حوزه میادین میوه و تره‌بار هم شاهد افزایش تعداد این میادین خواهیم بود به شکلی که تا پایان سال آینده هر محله یک تره بار داشته باشد و از سوی دیگر قیمت محصولات عرضه شده در میادین میوه و تره بار با سطح شهر فاصله جدی داشته باشد هرچند که در حال حاضر نیز ۳۰ تا ۴۰ درصد قیمت محصولات در میادین پایین تر از سطح بازار است.

سخنگوی شهرداری تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه در حوزه هوشمند سازی نیز تنوع بسیاری وجود دارد، افزود: تا ۱۲ بهمن ماه شنبه ها و پس از آن هر روز تا پایان سال شاهد بهره برداری از یک پروژه در اندازه شهری و فرامنطقه ای خواهیم بود.

وی افزود: در راستای شنبه‌های امید و افتخار شنبه هفته آینده بهره برداری از نخستین ایستگاه MRF (ایستگاه میانی پسماند) تهران در کوهک منطقه ۲۲ به بهره برداری می رسد و تا پایان سال نیز سه ایستگاه دیگر در تهران به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
کد خبر: 27718

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =