ارسال نظریات برتر در رویداد ایده‌پردازی تهران ۱۴۰۴ به سایر کلانشهرها/ بانک شهر از ایده‌های برتر حمایت می‌کند

باقری گفت: شهرداری تهران به مرحله‌ای رسیده که در حال تولید پلتفرم‌هایی برای مشارکت مردمی است‌. 

به گزارش خبرنگار شهر؛ مجید باقری سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران در مراسم اختتامیه نخستین رویداد ایده‌پردازی تهران ۱۴۰۴ که در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، اظهار کرد: امروز برگ زرین دیگری به دفتر افتخارات شهرداری تهران اضافه شد و این رویداد اولین رویداد ایده پردازی مدیریت شهری به‌منظور مشارکت جویی شهروندان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه پیام رویداد امروز این است که برای ما شنیدن  نظرات و ایده های شهروندان اهمیت دارد، افزود: بعد از فراخوانی که انجام شد، امروز در بستر عادلانه ۱۱۸ ایده نهایی، تشریح و مورد قضاوت و ارزیابی قرار گرفت.

باقری ادامه داد: در مرحله  نهایی ۳ ایده به عنوان ایده برتر معرفی می‌شود؛ هیات ارزیابی ۷۰ نفره در کنار ۱۱۸ نفری که ایده‌های آنها به مرحله نهایی رسیده است، ایده‌های برتر را رتبه بندی می‌کنند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران با بیان اینکه بانک شهر نیز اعلام کرده که از ایده‌های برتر که قابلیت اجرا دارند حمایت مالی می کند؛ عنوان کرد:

این رویداد اولین رویداد بود اما مطمئنا آخرین رویداد نخواهد بود و فهرست این ایده‌ها را به کلانشهرها ارسال می‌کنیم تا از آنها استفاده شود.

وی در پایان یادآور شد: شهرداری تهران به مرحله ای رسیده که در حال تولید زیرساخت‌هایی برای جلب مشارکت مردمی است‌. 

انتهای پیام/

۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
کد خبر: 27719

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =