تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام در منطقه ۲۱ جزء اولویت‌ها است

کمیته درآمدی شهرداری منطقه ۲۱ به ریاست محمدرضا پوریافر مدیریت ارشد شهری این منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ محمدرضا پوریافر شهردار منطقه با بیان اینکه هدف اصلی از برگزاری نشست کمیته درآمدی بررسی و تعیین تکلیف تمامی پروژه های نیمه تمام در سطح منطقه است، گفت: ادارات املاک، شهرسازی، حقوقی و نواحی سه گانه می بایست در این زمینه پیگیری های لازم را داشته باشند. در زمینه اجرای پروژه ها در قالب اختیارات شورای شهر که تاکید بر بحث سرمایه گذاری و معاملات عمده است باید قدم برداشت و اقدامات بعد از بررسی راهکار ارائه شود.

وی ادامه داد: با هدف تحقق درآمدهای پایدار شهری می بایست احصاء اطلاعات مکانی اماکن نظامی با همراهی کارشناسان شهرسازی و عرصه و اعیان مورد بررسی و بازدید قرار گیرد و هر هفته نواحی گزارش هفتگی ارائه دهند.

پوریافر تاکید کرد: درخصوص هر یک از پروژه های سطح منطقه ۲۱ مباحث کارشناسی انجام می شود و بر تعیین تکلیف قطعی تاکید ویژه ای شده است. به روز رسانی اطلاعات در حوزه های املاک و شهرسازی در اولویت قرار گیرد.

بر اساس این گزارش؛ طی این جلسه حمیدرضا آزادواری معاون مالی و اقتصاد شهری به ارائه گزارش جامع کمیته درآمدی در حوزه عملکرد شش ماهه نخست سال جاری اقدام کرد.

انتهای پیام 

۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
کد خبر: 27844

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =