پرداخت تسهیلات بانکی به بیش از۵۰۰۰ واحد تولیدی در استان تهران

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از پرداخت تسهیلات مستقیم توسط بانک‌ها به ۵۰۹۸ واحد تولیدی کوچک و متوسط در استان تهران خبر داد.

به گزارش شهر؛ محمد علی مهری سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در پایان جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران در جمع خبرنگاران، گفت: در جلسه امروز ۳۸ مصوبه پس از بحث و بررسی به نتیجه رسید که عموما مشکلات واحدهای تولیدی بود که با بانک‌ها اختلاف داشتند که در همین راستا موضوع تقسیط بدهی آنها مورد تاکید قرار گرفت.

وی اظهار کرد: موضوع دیگر بدهی واحدهای تولیدی به سازمان تأمین اجتماعی و تقسیط مجدد بدهی برخی از واحدها به این سازمان بود که با ۱۳ مصوبه مشکلات واحدهای مختلف استان تهران با تأمین اجتماعی حل و فصل شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه بررسی پرداخت تسهیلات رونق تولید یکی دیگر از دستورکارهای جلسه امروز بود، افزود: گزارشی در خصوص پرداخت تسهیلات بانک‌ها به واحدهای تولیدی استان تهران در این جلسه ارائه شد که بر اساس آن به ۵۰۹۸ واحد تولیدی کوچک و متوسط تسهیلات مستقیم توسط بانک‌ها در استان تهران پرداخت شده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷
کد خبر: 27849

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =