اجرای پروژه پیاده‌راه‌سازی مرکز محله حر و خیابان دانشگاه جنگ در آینده نزدیک

شهردار منطقه ۱۱ در سیزدهمین پویش قدم به قدم از محله های هلال احمر و حر بازدید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی،  به همراه معاونین و مدیران شهری در سیزدهمین بازدید قدم به قدم از سطح منطقه از محله های هلال احمر و حر بازدید کرد.

در این بازدید شهردار منطقه درباره پروژه های سطح منطقه گفت: امکان سنجی تبدیل فضاهای بی دفاع شهری و فضاهایی که نخاله ها در آن ها جمع شده اند به فضاهای قابل استفاده و با کارکرد، در اولویت دستور العمل های منطقه قرار دارد .

موسوی ضمن بازدید از فضاهای رها شده خیابان مرادی افزود : این فضاها که باعث نارضایتی شهروندان شده باید پاک سازی شده و تبدیل به فضاهایی با کارکردی مثل پارکینگ شوند و ما برای این موضوع پیگیری می کنیم.

موسوی در ادامه ضمن بازدید از پروژه مرکز محله حر  و خیابان دانشگاه جنگ ادامه داد: پروژه های پیاده راه سازی این دو محله در دستور کار قرار گرفته و به زودی عملیات عمرانی و اجرای موضوعات فضای سبز نیز در این محله ها به اتمام خواهد رسید .

شهردار منطقه ۱۱ در رابطه با پیاده رو سازی روبروی املاک گفت:  موضوع دیگر نیز تاکید بر پیاده رو سازی املاکی است  که عملیات ساخت و ساز شان به اتمام میرسد.این پیاده رو سازی به جهت سهولت در رفت و آمد عابرین و خودروهای عبوری در کوچه های اصلی و فرعی است تا  مشکلات  رفت و امد عابرین در تمامی محلات ۱۷ گانه ایجاد برطرف بشود .


انتهای پیام

۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
کد خبر: 27870

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =