ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان در راستای کسب رضایتمندی حداکثری

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بر استفاده از تجارب موفق و الگوگیری از سایر کلانشهرها، تدوین تمامی شاخصه ها براساس اسناد بالادستی و طرح جامع ، برنامه ریزی، شاخص گذاری و پایش موضوعات مختلف، استقبال و حمایت از خلاقیت ها و نوآوری ها در تمامی موضوعات حوزه خدمات شهری و ارائه خدمات مطلوب تر به شهر در راستای کسب رضایتمندی حداکثری شهروندان تاکید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، حسین نظری در نشست با شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران و شرکت شهربان و حریم بان که صبح امروز دوشنبه ۹آبان ماه با حضورعنقایی مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری امور خدمات شهری، بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل، فتاحیان مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان، جعفری مدیرکل امور خدمات شهری، مدیران ارشد این حوزه و معاونین این دو شرکت برگزار شد، گفت: از زحمات تمامی مدیران در این دو شرکت از گذشته تاکنون قدردانی می کنیم و انتظار داریم که با ارائه خدمات بهینه تر به شهر و شهروندان رضایتمندی حداکثری شهروندان تامین گردد.

 نظری در ادامه پس از ارائه گزارشاتی از اهم ماموریت ها، فعالیت ها و برنامه های پیش روی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل و شرکت شهربان و حریم بان گفت: دو شرکت مذکور ارتباط مستمر و مستقیمی با شهر و شهروندان دارند. از این رو در راستای خدمات رسانی بهینه همواره اخلاقمداری و کارمحوری را سرلوحه تمامی  فعالیت های خود قرار دهید.

وی بر برنامه ریزی، شاخص گذاری و پایش موضوعات مختلف هر دو شرکت براساس ماموریت و وظایف آنان تاکید کرد و گفت:برای رسیدن به نتیجه مطلوب چندین اولویت مهم را هدف گذاری کنید و با جدیت موضوعات را دنبال و نظارت ویژه ای بر آنها داشته باشید.

نظری با بیان این که تمامی شاخصه ها باید براساس اسناد بالادستی و طرح جامع تدوین گردد، گفت: تمامی مباحث کلان باید براساس سیاست ها و تدابیر شهردار تهران، شورای اسلامی شهر تهران، قوانین موجود و... بررسی و تدوین گردد.

معاون شهردار تهران بر کیفیت بخشی در انجام فعالیت ها در تمامی زمینه ها تاکید و اذعان کرد: از خلاقیت و نوآوری در تمامی موضوعات حوزه خدمات شهری پس از انجام کارشناسی های لازم حمایت و استقبال می کنیم.

وی بر استفاده از تجارب موفق و الگوگیری از سایر کلانشهرها اشاره کرد و گفت: تهران در بسیاری از موضوعات الگوی سایر کلانشهرهاست، لذا در این خصوص باید تبادل تجربیات صورت گیرد تا به نتایج مطلوب تری دست یابیم.

وی در پایان اظهار کرد: از تمامی همکارانم دراین دو شرکت انتظار دارم که با جدیت، انگیزه و تلاش مضاعفی در راستای خدمات رسانی بهینه به  شهر و شهروندان تلاش کنند.

انتهای پیام

۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
کد خبر: 27879

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =