لزوم تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی برای عملکرد مناسب در شرایط بحران

در سومین جلسه هماهنگی با استان معین "کرمانشاه" و منطقه ۱۷ بر تعامل بیش از پیش میان دستگاه‌های اجرایی تاکید شد تا در شرایط بحران با استفاده از ظرفیت استان کرمانشاه بتوان عملکرد مناسبی داشت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷،‌سومین جلسه هماهنگی با استان معین «کرمانشاه» با حضور رضا شنگی شهردار، کرانیان معاون مدیر کل مدیریت بحران استان کرمانشاه، روسای ادارات خدمات‌رسان منطقه ۱۷ و استان کرمانشاه و جمعی از مدیران شهری منطقه برگزار شد.

در این جلسه رضا شنگی شهردار منطقه ۱۷ گفت: منطقه ۱۷، منطقه‌ای کوچک، اما با ظرفیت بالایی است. مقام معظم رهبری در جلسه‌ای که با حضور مردم کرمانشاه برگزار شده بود، فرمودند مردم کرمانشاه دارای ویژگی‌های خوب مثل جوانمردی، مهربانی، اخلاص و مهمان‌نوازی هستند؛ ضمن اینکه آغاز و پایان جنگ تحمیلی نیز در این استان بوده است.

وی افزود: این منطقه، علی رغم وسعت کم، ۴ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و بسیاری از پیشکسوتان و نخبگان منطقه ۱۷ در دوران جنگ تحمیلی در استان کرمانشاه حضور داشتند و در کنار مردم این استان، از کیان نظام اسلامی ایران و هموطنان آن خطه دفاع کردند.

شنگی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه معین منطقه ۱۷ است، تصریح کرد: نکته حائز اهمیت این است که با تلاش شبانه روزی باید هماهنگی بین دو استان صورت گیرد تا در شرایط بحران شاهد حوادث ناگواری نباشیم و خدمت‌رسانی مطلوبی داشته باشیم.

شهردار منطقه اظهار کرد: طی یک سال گذشته در منطقه ۱۷، مباحث آموزشی در قالب گروه‌های دوام برای شهروندان داشته‌ایم و مردم نیز استقبال کرده‌اند؛ همچنین هلال احمر نیز اقدامات خوبی در این حوزه انجام داده و ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های خوبی در نظر گرفته است.

در ادامه این مراسم، معاون مدیر کل مدیریت بحران کرمانشاه گفت: تعامل میان دستگاه‌های اجرایی باید بیش از پیش باشد تا در شرایط بحران بتوانیم با ظرفیت استان کرمانشاه پاسخ مناسبی داشته باشیم. شناسایی مراکز و شریان‌های مهم و حساس نیز امر بسیار مهمی است تا در صورت بحران خدمت رسانی مطلوبی داشته باشیم .

گفتنی است طی این جلسه، عیسی حمیدنیا دبیر ستاد بحران منطقه۱۷ گزارشی از اقدامات صورت گرفته در ستاد مدیریت بحران و همچنین جمع آوری اطلاعات و تهیه نقشه در خصوص شبکه گاز، نقشه بوستان‌ها، پارکینگ‌ها، اماکن حساس و نقاط کلیدی منطقه برای بهره برداری در هنگام بحران را ارائه کرد.

در پایان این جلسه ، روسا و مدیران نیز به بیان نقاط ضعف و قوت منطقه پرداختند و با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/

۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
کد خبر: 27975

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =