برپایی پردیس‌های فرهنگی منطقه ۱۹ در مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان

شهردار منطقه ۱۹ از برپایی پردیس های فرهنگی این منطقه در مسیر راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در روز جمعه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی درخصوص پردیس های فرهنگی روز ۱۳ آبان گفت: بازشناسی حافظه تاریخی و ابعاد مختلف حماسه در سال روز ۱۳ آبان به ویژه برای مخاطبان نسل سوم و چهارم انقلاب، تبیین وتشریح دیدگاه های مختلف در خصوص نقش و اهمیت رویداد این روز در استحکام و اقتدار بیشتر نظام و تبیین ضرورت استمرار استکبار ستیزی برای نسل جوان از اهداف برپایی این پردیس ها است.

او با اشاره به تنوع برنامه های فرهنگی و مشارکت اداره های معاونت اجتماعی در پردیس های مسیر راهپیمایی افزود: معرفی دستاورد های انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف، نقاشی کودکان، پخش سرود سلام فرمانده، اجرای نمایش های میدانی و نشست بصیرتی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) ناحیه ۳ از جمله برنامه های این روز است.

به گفته این مسئول مراسم گرامیداشت شهدای شاهچراغ (ع) در شب ولادت امام حسن عسکری (ع) همراه با سخنرانی و قرائت قاری بین المللی بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

فرهادی برگزاری مسابقه جمهوری اسلامی حرم است را یکی از برنامه ها به مناسبت روز دانش آموز عنوان کرد و گفت: این مسابقه از وصایای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه دانش آموزان مقاطع اول و دوم متوسطه در گروه سنی نوجوان است و در قالب های نماهنگ، پویا نمایی، روزنامه دیواری، دلنوشته، طراحی گرافیکی و پوستر پیرامون وصیت نامه این شهید برگزار می شود.

علاقمندان برای شرکت در مسابقه می توانند آثار خود را به معاونین و مربیان پرورشی مدارس تا پایان آبان ماه ۱۴۰۱ تحویل داده و یا در پیام رسان های شاد، ایتا، بلد به شماره ۰۹۳۳۵۹۲۱۷۴۸ ارسال کنند.

ضمن اینکه برگزاری جشن های ویژه دانش آموزان همراه با اجرای تئاتر، اعزام دانش آموزان به تورهای آموزشی و تفریحی از دیگر برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت این روز است.

انتهای پیام

۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
کد خبر: 28004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =