عملیات به‌زراعی فضای سبز ویژه شش ماه دوم سال در منطقه۱۱ آغاز شد

شهردار منطقه ۱۱ از آغاز عملیات به زراعی فضای سبز ویژه شش ماه دوم سال در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ ، با حضور سید محمد موسوی، شهردار منطقه ۱۱، بازدید از ادوات هرس و به زراعی با حضور مسئول گیاه پزشکی سازمان بوستان ها، رئیس اداره فضای سبز و کارشناسان و عوامل نواحی این منطقه انجام شد.
در این بازدید موسوی، شهردار منطقه ۱۱، از آغاز اجرای عملیات های به زراعی با بیش از ۱۵۰ نیروی فعال خدماتی در این منطقه خبر داد و گفت : در فصل پاییز و شروع بارش ها، عملیات های به زراعی شش ماهه دوم سال طبق دستورالعمل سازمان بوستان ها و فضای سبز آغاز شده است.
موسوی افزود: با آغاز فصل بارش و روان شدن نزولات جوی، انجام فعالیت های اجرایی و به زراعی ضرورت پیدا کرده و آمادگی پیمانکاران فضای سبز نواحی در دستور کار قرار میگیرد.
شهردار منطقه ۱۱ ادامه داد: از ابتدای آبان ماه امسال در سطح منطقه به ویژه بوستان ها و شبکه معابر بزرگراهی عملیات های زراعی ، کندوکوب، خاک مازاد، علف کشی، کود دهی، حذف علف هرز، همه جوش و پاجوش و کاشت درخت آغاز شده و تا پایان شش ماه دوم سال ادامه دارد.
در این بازدید موسوی ضمن اشاره به ادوات، تجهیزات و نهاد های مورد نیاز پیمانکاران تصریح کرد: در اجرای این عملیات ها آمادگی پیمانکاران تایید شده و بیش از ۱۵۰ نیروی فعال خدماتی آن ها پیشروی میکنند.
شهردار منطقه ۱۱ در پایان با اشاره به آغاز این عملیات ها گفت: سلامت دستگاه های مورد نیاز جهت اجرای برنامه و اقدامات شش ماهه دوم سال نیز مورد ارزیابی قرار گرفته و تایید شده است .
انتهای پیام 
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
کد خبر: 28111

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =