لزوم اطلاع‌رسانی دقیق درخصوص طرح تخفیفات عوارض شهرداری تهران

جلسه کمیته عالی درآمدی منطقه 5 به ریاست شهردار منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، شهردار و اعضای کمیته عالی درآمد منطقه ۵ با برگزاری جلسه ای فوق العاده به بررسی و تشریح جزییات بسته جدید تشویقی درآمدی پرداخته و تصمیمات لازم را اتخاذ کردند .

احسان شریفی، شهردار منطقه ۵ در این خصوص اظهار داشت : همه ارکان درآمدی و اطلاع رسانی منطقه بسیج خواهند شد تا بتوانند این بسته تشویقی را برای مودیان اعلام کنند و شهروندان بتوانند به صورت عادلانه نسبت به پرداخت فیش های صادره خود اقدام نمایند .

او اظهار داشت : اقدام جدی دیگر اطلاع رسانی به مودیان اصطلاحا دانه درشت است که ازاین فرصت مدیریت شهری استفاده کنند و پرونده های معوقه و بازِ مالی خود را با شهرداری تعیین تکلیف کنند .

شریفی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی دقیق ازاین فعالیت مالی به نقش روابط عمومی منطقه اشاره کرد و خواستار بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و امکانات اطلاع رسانی برای تبیین این فرصت شد . او تاکید کرد همه ارکان منطقه به ویژه همکاران شهرسازی و مالی باید نسبت به تسهیل و تسریع مراجعان اقدام نمایند.

شایان ذکر است که مودیان و متقاضیان دریافت پروانه و گواهی ساختمان در صورت پرداخت نقدی عوارض مشمول تخفیف ۴۰ درصدی می شوند .

انتهای پیام

۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
کد خبر: 28342

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =