اجرای عملیات اصلاح هندسی در خیابان‌های پرتردد منطقه ۷

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ از اجرای عملیات رفع نقاط حادثه خیز در خیابان های مهم و پرتردد این منطقه خبر داد و گفت: در فاز اول این طرح حدود ۲۰۰ مترطول رفیوژ از سوی این منطقه نصب شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، حسین حقی گفت: یکی از مهمترین مسائلی که می تواند در اجرای طرح های ترافیکی و کاهش میزان تصادفات درون شهری نقش مهمی ایفا کند ، اجرای طرح های مربوط به اصلاح هندسی معابر و میادین است.

وی اظهار داشت :گاهی اوقات اجرای یک تغییر کوچک در خیابان و محل عبور خودروها باعث می شود تا بسیاری از حوادث رانندگی کاهش یافته و از بروز تلفات و خسارات جانی و مالی جلوگیری شود که این امر در دستور کار شهرداری منطقه ۷ قرار گرفت و هم اکنون اجرای عملیات رفع نقاط حادثه خیز در  خیابان شهید بهشتی بین خیابان شهید مفتح و خیابان میرعماد در حال اجرا است .

معاون شهردار منطقه ۷ هدف از اجرای این پروژه را ایمن سازی معابر، افزایش سلامت و رفاه حال شهروندان بر شمرد و عنوان کرد: در فاز اول این طرح ایمن‌سازی ترافیکی و تثبیت جداول  خیابان های گوهری، قدوسی، سهند و اندیشه  انجام شد.

وی یادآور شد: در فاز دوم با توجه به حادثه خیز بودن خیابان شهید بهشتی عملیات ایمن‌سازی بخش موتور رو این محدوده عملیات نصب رفیوژ با جدول دوبل به طول ۲۰۰ مترطول در حال اجراست.

         

انتهای پیام 

۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
کد خبر: 28444

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =