آغاز به کار  پویش" این یک دعوت است "در منطقه ۱۵

پویش" این یک دعوت است " به همت اداره فرهنگی منطقه ۱۵ آغاز به کار کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: این برنامه در راستای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و برنامه های شادستان تهران  از ابتدای مرداد  همزمان با سالروز خجسته ازدواج حضرتعلی و فاطمه(ع) آغاز به کار کرد و  تا هفته کتاب و کتابخوانی در آبان ماه ادامه خواهد داشت.

به گفته او؛ این پویش هر هفته به معرفی یک کتاب ارزشمند در حوزه های مختلف پرداخته تا علاوه بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی شهروندان را به اهتمام ورزی به شعار "برای مقابله با ویروس کرونا در خانه بمانیم و کتاب بخوانیم " تشویق کند.

مختاری با اشاره به اینکه تلاش کردیم هر هفته یک کتاب شاخص و ازرشمند را در حوزه های متنوع به شهروندان معرفی کنیم افزود: به منظور بهره مندی  و تشویق شهروندان کتاب ویژه تمام گروه های سنی معرفی می شود تا همه شهروندان بتوانند در این پویش شرکت  واز کتاب به عنوان بهترین همدم و یار مهربان در شرایط حساس کنونی بهره مند شوند.

او در پایان اظهار ادامه داد: بتوانیم با اجرای این طرح  بخشی از نیاز فرهنگی و آموزشی مناسب و مطلوب شهروندان  را در شرایط فعلی تامین کنیم.

برپایه این گزارش؛ شهروندان  می توانند با مراجعه به کانال معاونت اجتماعی به لینک http://t.me/EjF۱۵ در این پویش شرکت کنند.

۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
کد خبر: 2850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =