پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه احداث زیرگذر سواره‌رو حریم خط راه‌آهن تهران-اهواز

شهردار منطقه ۱۷ گفت: با پیگیری های انجام شده مدیریت شهری منطقه۱۷ با دستگاه های ذی ربط، پروژه احداث زیرگذر سوار رو حریم‌خط را آهن تهران_اهواز، تاکنون پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی داشته است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی با اشاره به پیشرفت احداث زیرگذرهای سواره رو حریم خط راه آهن تهران-اهواز، گفت: تامین دسترسی مناسب بین شمال و جنوب خط راه آهن تهران-اهواز و خارج شدن محلات جنوبی منطقه از بن بست، جزء خواسته‌های به حق شهروندان محلات جنوبی منطقه ۱۷ است.
شنگی تصریح کرد: این پروژه یکی از پروژه های مهم معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۷ است. با پیگیری های انجام شده مدیریت شهری منطقه با دستگاه های ذی ربط از جمله شرکت راه آهن تهران، این پروژه تاکنون پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی داشته است و با اجرای این پروژه، دسترسی های شهروندان به محلات جنوبی و شمالی منطقه افزایش می یابد.
شهردار منطقه با اشاره به اقدامات انجام شده در این پروژه اظهار کرد: طی هفته گذشته بتن ریزی کوله شرقی زیرگذر انجام شده است و طی روزهای آینده نیز عملیات شاسی گذاری جهت اجرای کوله غربی نیز انجام خواهد شد.
گفتنی است یکی دیگر از محاسن اجرای پروژه مذکور، این است که در ترکیب با پروژه اتصال غیرهمسطح دو منطقه ۱۷ و ۱۸، وضعیت تردد شهروندان ساکن هر دو منطقه به طور چشمگیری بهبود خواهد بخشید و موجب تبادلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بین دو منطقه می شود.
انتهای پیام/

۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
کد خبر: 28604

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =