تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با اولویت ایجاد درآمد پایدار

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با اولویت ایجاد درآمد پایدار در برنامه‌های شورا و شهرداری قرار دارند، گفت: سازمان عمرانی مناطق در تکمیل عملیات اجرایی پروژه‌های نیمه‌تمام، ورود پیدا کرده که این موضوع قابل تقدیر است.

سید محمد آقامیری در گفت و گو با خبرنگار شهر در خصوص بازدید از پروژه پارکینگ نیایش با بیان اینکه با تجهیز کارگاه و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی شاهد اقدامات خوب و موثری برای شهر و شهروندان هستیم، گفت: سازمان عمرانی مناطق و معاونت فنی و عمرانی در اجرایی شدن سیاست‌های شورا در تکمیل پروژه نیمه تمام و ایجاد درآمد پایدار نقش پررنگی داشته اند. 

وی تاکید کرد: در ماموریتی که از سوی شورای اسلامی شهر تهران برای معاونت فنی و عمرانی و زیر مجموعه‌های آن تعریف شد، اولویت اول تکمیل پروژه‌های نیمه تمامی بود که از دوره‌های قبل مدیریت شهری در سطح شهر به جا مانده است. این پروژه‌ها که سن برخی از آن‌ها به ۱۰ تا ۱۵ سال می‌رسد، به نوعی سرمایه شهر را دپو کرده و هیچ آورده‌ای برای شهروندان و شهرداری به همراه ندارند.

آقامیری با بیان اینکه به دنبال تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، پروژه‌هایی که بتوانند برای شهر درآمد پایدار به همراه داشته باشند در اولویت قرار دارند، گفت: با فعال شدن و تکمیل این پروژه‌ها که در دوره مدیریت شهری قبلی رها شده بود، می توان مشکل گردش مالی که چند سالی است شهرداری با آن مواجه است را کاهش داد که این موضوع زمینه ساز خدمات دهی مناسب‌تر به شهروندان است.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بر همین اساس تلاش اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسات برنامه ریزی و بودجه‌ بر پروژه‌های نیمه تمام متمرکز است تا بتوانیم شهر را به درآمد پایدار برسانیم. 

آقامیری با بیان اینکه به گواه اعضای شورای شهر تهران عملکرد مجموعه معاونت فنی عمرانی و سازمان عمرانی مناطق نسبت به سایر مجموعه‌ها قابل قبول بوده است، بیان کرد: سازمان عمرانی مناطق اقدامات خوبی نظیر تجهیز کارگاه‌ها و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های نیمه تمام را با سرعت و استفاده از تمام ظرفیت موجود در دستور کار قرار داده که این موضوع قابل تقدیر است. همچنین پروژه‌های دیگری نیز در دست اقدام داریم که در همین دوره به پایان می رسد.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد پروژه‌هایی که تاکنون در شنبه‌های افتخار و امید به بهره برداری رسیده، با همت سازمان عمرانی مناطق انجام به بهره برداری رسیده است، گفت: بوستان ایرانیان، مجموعه‌های یاورشهر و سوله‌های مدیریت بحران تنها بخشی از عملکرد این سازمان است که امروز در اختیار شهروندان قرار گرفته است و پروژه‌هایی نظیر پارکینگ مینابی، بوستان شهید سلیمانی، میدانگاه مترو جهاد و باغ فردوس از دیگر پروژه‌های این سازمان است که در آینده نزدیک در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

انتهای پیام/

۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
کد خبر: 28995

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =