معابر پایتخت به نام شهدای پرستار نامگذاری می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از تلاش برای پیگیری مطالبات پرستاران در حوزه شهری پایتخت خبر داد.

به گزارش شهر، علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز و هفته پرستار به همراه هیات مدیره نظام پرستاری تهران از بخش های مختلف بیمارستان بقیه الله (عج) بازدید و از پرستاران این بیمارستان تقدیر کرد.

نادعلی ضمن تقدیر از ایثار پرستاران در طول دوران کرونا گفت: پرستاران در دوران کرونا شجاعت و ایثار را معنی کردند و مردم شاهد شجاعت کادر درمان در مقابله با بیماری منحوس کرونا بودند و در این راه کادر درمان شهدا زیادی را تقدیم کرد.

وی افزود: مدیریت شهری تهران موظف است به کادر درمان و مخصوصا پرستاران شهر تهران خدمات رسانی کند و تلاش خواهیم کرد در بخش های مختلف همکاری خوبی با پرستاران شهر تهران داشته باشیم تا مشکلات آنها حل شود. 

نادعلی در ادامه یادآور شد: یکی از موضوعات مهم در شهر تهران که می تواند کمک خوبی به پرستاران باشد حضور پرستاران  در رویدادهای فرهنگی شهر تهران است؛  لذا برگزاری رویداد های فرهنگی برای پرستاران می تواند با کمک شهرداری تهران صورت بگیرد تا پرستاران شهر به همراه خانواده در این رویدادهای فرهنگی شرکت کنند؛ همچنین پیگیر راه اندازی فرهنگسرا مخصوص پرستاران در شهر تهران خواهیم بود.

سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه گفت: در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران آماده همکاری با محوریت خدمت رسانی به پرستاران شهر تهران هستیم؛  همچنین موضوع ترافیکی اطراف بیمارستان بقیه ا... (عج) نیز باید حل شود که نیازمند همکاری شهرداری منطقه ۳ تهران است و باید در این زمینه اقدامات لازم را به صورت کارشناسی انجام دهد.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری معابر شهر تهران به نام شهدای پرستار تهران اظهار کرد: موضوع نامگذاری برخی از معابر شهر تهران را به نام مبارک شهدای پرستار در شورای اسلامی شهر تهران به صورت جدی دنبال خواهم کرد.

نادعلی ادامه داد: باید به بهترین شکل از مقام پرستار در شهر تهران تکریم شود؛ لذا در همین زمینه سازمان زیباسازی شهرداری تهران را مکلف خواهیم کرد تا ساخت سردیس و یادبود شهدا پرستار و نصب این المان ها را در میادین و معابر شهر تهران را  در دستور کار خود قرار دهد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در پایان گفت: آماده همکاری بین مدیریت شهری تهران و سازمان نظام پرستاری هستیم تا بتوانیم برخی از درخواست های پرستاران شهر تهران را بنا به اولویت و ورود مدیریت شهری تهران به موضوعات حل کنیم.

انتهای پیام/

۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
کد خبر: 29137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =