احداث پیاده‌رو تقاطع خیابان زحمتکش و همدان در منطقه ۲۲

شهردار منطقه ۲۲ از احداث پیاده رو در تقاطع خیابان زحمتکش و همدان خبر داد و گفت: فعالیت عمرانی قابل توجهی در هفته های اخیر در محلات غربی منطقه در محدوده ناحیه سه به اجرا درآمده است.

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ حمیدرضا حاجوی اظهار داشت: در محلات غربی منطقه ۲۲ در محدوده ناحیه سه باتوجه به توسعه پذیر بودن اقدامات عمرانی قابل توجهی نسبت به سایر محلات منطقه در حال انجام است.

وی افزود: جمع‌آوری و نصب سنگ دال انهار بزرگراه شهید همدانی حد فاصل بلوار اردستانی تا شهرک الهیه، احداث پیاده رو در تقاطع خیابان زحمتکش و همدان، جمع‌آوری خاک مازاد و تسطیح خیابان فرهیختگان در شهرک الهیه غرب و نصب دریچه انهار معابر در شهرک دانشگاه شریف از جمله اقدامات عمرانی در هفته اخیر بوده است.

حاجوی ادامه داد: کاترزنی و حفاری محل عبور لوله آب فضای سبز در محور آرش کمانگیر، نظارت بر حفاری شرکت آب و فاضلاب در شهرک نگین غرب، پایش و ارسال اطلاعات تابلوهای ترافیکی میادین سطح ناحیه ، مرمت المانهای ترافیکی تقاطع خیابان آرش کمان گیر و بزرگراه شهید فهمیده، نصب استوانه در بلوار اردستانی خروجی زحمتکش ، نصب هدایتگر مسیر و خطرنما در ورودی شهرک نگین غرب به همت اداره عمران ناحیه سه به اجرا درآمده است.

شهردار منطقه به فعالیت عمرانی در بزرگراه شهید همدانی نیز اشاره کرد و گفت: سنگ دال های مجاور بزرگراه شهید همدانی به منظور ایمن سازی محور صورت گرفته است.

انتهای پیام

۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
کد خبر: 29234

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =