خدمات سلامت‌محور ویژه افراد دارای معلولیت در درمانگاه‌های منطقه ۱۹ ارائه می‌شود

شهردار منطقه ۱۹ از ارائه خدمات سلامت محور همزمان با هفته افراد دارای معلولیت به این افراد در درمانگاه های منطقه با مشارکت شرکت شهر سالم شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به شعار این هفته «همیشه در کنارتان هستیم» افزود: بیش از ۱۷۰ نفر افراد دارای معلولیت در سامانه ثبت شده است که در راستای بهره مندی از خدمات سلامت محور برای این افراد طی این هفته می توانند با دریافت معرفی نامه به درمانگاه های تحت پوشش شرکت شهر سالم  این منطقه مراجعه کنند.
او ادامه داد: به منظور آشنایی هرچه بیشتر شهروندان و لزوم رعایت حقوق افراد دارای معلولیت کارگاه هایی در این زمینه در ۱۳ سرای محله در طول این هفته با حضور کارشناس برگزار می شود.
شهردار منطقه بیان کرد: در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان بویژه مدارس استثنایی در هفته افراد دارای معلولیت گروه نمایشی همراه با جشن، روز چهارشنبه ۱۶ آذر در مدرسه استثنایی پسرانه مهر طلبان برگزار خواهد شد.همچنین به مناسبت این هفته، ویژه‌برنامه شاد قصه‌گویی، نمایش فیلم، کاردستی، نقاشی، مسابقه و... تدارک دیده شده است.
فرهادی با اشاره به اینکه افراد دارای معلولیت از پتانسیل های بالایی در عرصه های مختلف برخوردار هستند افزود: باید به این موضوع توجه کرد که این اقشار با وجود محدودیت‌ها چه توانایی‌های دارند و زمینه مشارکت اجتماعی آنها را فراهم کنیم، به همین منظور دستاوردهای هنری، فرهنگی آنها نیز در قالب نمایشگاه در معرض دید قرار می گیرد.

انتهای پیام
 

۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
کد خبر: 29286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =