آماده‌باش و جذب آسیب‌دیدگان توسط گشت فوریت‌های اجتماعی در منطقه ۱۰

شهردار منطقه ۱۰ از آماده‌باش و فعالیت گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی برای اسکان دادن به آسیب‌دیدگان اجتماعی در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «مهدی اخ الصنایع» با اشاره به کاهش دما و بارش‌های روزهای اخیر گفت: حمایت از آسیب‌دیدگان اجتماعی از جمله کارتن خواب‌ها و افراد بی سرپناه، با شروع فصل سرما و با هدف حمایت و ارائه خدمات مطلوب‌تر به اقشار آسیب‌دیده اجتماعی، از جمله دغدغه‌های مدیریت شهری است.

وی ادامه داد: در این راستا، گشت ویژه فوریت‌های خدمات اجتماعی فعالیت خویش را از ۱۸ آبان ماه براساس دستورالعمل طرح حامی شهر در منطقه ۱۰ آغاز کرده و اجرای آن تا ۲۹ اسفند ماه ادامه خواهد یافت.

شهردار دیار مهر و ایمان با بیان اینکه گشت ویژه فوریت‌های خدمات اجتماعی منطقه ۱۰ با استفاده از ظرفیت معاونت اجتماعی و نواحی سه گانه هر شب مشغول به خدمات‌رسانی به افراد آسیب‌دیده اجتماعی است، اظهار داشت: خوشبختانه منطقه ۱۰ به دلیل ساماندهی نقاط بی دفاع شهری و بافت و هویت محلی ساکنین آن، از کمترین افراد کارتن خواب و بی سرپناه برخوردار است.

اخ الصنایع افزود: با این حال، براساس گشت‌های انجام شده در نقاط آسیب‌خیز اعم از بوستان‌ها، پل های عابرپیاده و سایر فضاهای بی دفاع، تاکنون ۱۰ نفر توسط گشت ویژه فوریت‌های خدمات اجتماعی جذب شده و آسیب‌دیدگان به مددسراها و گرمخانه‌ها انتقال داده شده‌اند.

براساس این گزارش، شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده افراد بی سرپرست و کارتن خواب با شماره تلفن فوریت‌های خدمات اجتماعی ۱۳۷ تماس حاصل کنند تا گشت‌های حامی شهر شهرداری تهران بلافاصله به محل اعزام شده و مددجویان را به مددسراها انتقال دهند.

انتهای پیام 

۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
کد خبر: 29293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =