برپایی موکب مادر سادات در فلکه اول نیروی هوایی منطقه۱۳

شهردار منطقه۱۳ از برپایی موکب مادر سادات در فلکه اول نیروی هوایی به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد.

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه۱۳ با اشاره به ضرورت ترویج و گسترش فرهنگ فاطمی در محلات گفت :اداره فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳ با همکاری و مشارکت گروه‌های جهادی و مردمی و به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اقدام به برپایی موکب مادر سادات در فلکه اول نیروی هوایی کرده است. 
او افزود: این مراسم، همزمان با شب اول شهادت ، در قالب برنامه های فرهنگی از جمله اجرای روضه خوانی و مداحی مداحان اهل بیت(ع) اجرایی شد و تا ۱۷ آذر ماه  میزبان عزاداران فاطمی است .
 شهردار منطقه۱۳ یادآور شد : بحث از زندگانی و سیره معصومین(ع) به ویژه حضرت صدیقه کبری ، فاطمه زهرا(س) دارای آثار و برکاتی است که تفکر و اندیشه،  عبرت آموزی ، تقویت ایمان ، الگو گرفتن ، درس وحدت ، ریشه یابی و حل مشکلات،  احیای دین و ایمان،  ارتباط با بزرگان و درس دین داری و تقوا از جمله این برکات می باشد. 
گفتنی است،این موکب در خیابان پیروزی،خیابان پنجم نیروی هوایی، فلکه اول نیروی هوایی،از  ۱۲ اذرماه  آغاز شده و  به مدت یک هفته از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ برپاست.

انتهای پیام 

۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۴
کد خبر: 29351

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =