توجه ویژه به حوزه نگهداشت شهر در منطقه ۴

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بر لزوم توجه ویژه به حوزه نگهداشت شهر در منطقه ۴ تاکید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در بازدیدی چند ساعته از سطح منطقه ۴ که با حضور جعفری مدیرکل امور خدمات شهری، علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه۴، مدیران ارشد معاونت خدمات شهری، سید محمد قاضی میرسعید معاون خدمات شهری منطقه ۴ و روسا و مدیران این معاونت برگزار شد؛ به منظور بررسی چگونگی وضعیت نگهداشت شهر در این منطقه از نقاط مختلفی چون سایت برف روبی، احداث اسکان کارگری در نواحی این منطقه، محله شمیران نو و... بازدید و با اهالی این منطقه دیدار و گفت و گو کرد و در جریان عملکرد، اقدامات و برنامه های پیش روی این معاونت قرار گرفت.

نظری در این نشست پس از ارائه گزارشاتی مبسوط از وضعیت نگهداشت این منطقه گفت: این منطقه از مناطق پرتراکم  و وسیع شهرداری تهران محسوب می شود بنابراین چگونگی نگهداشت در این منطقه باید به شکل ویژه ای انجام شود.

وی در ادامه بر موضوعاتی چون نگهداشت مطلوب سطح این منطقه، لزوم بازدیدهای مستمر میدانی از سطح منطقه و رفع سریع موارد و مشکلات موجود در کمترین زمان ممکن، آنالیز وضعیت نگهداشت شهر در این منطقه، رسیدگی ویژه به وضعیت اسکان های کارگری و... تاکید کرد.

انتهای پیام 

۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
کد خبر: 29376

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =