کارگران فضای سبز شهرداری منطقه دو روش صحیح هرس درختان  را فراگرفتند

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ گفت: در راستای افزایش آگاهی و رعایت اصول صحیح هرس و پیرایش درختان ،کارگاه‌ آموزشی و توجیهی هرس برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ، علی اصغر طاهری با بیان اینکه در آستانه فصل زمستان هرس درختان یکی از مهمترین عملیات به زراعی است  گفت:  در همین راستا اولین دوره آموزش زمستانه کارکنان فضای سبز با هماهنگی مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره گل و گیاه منطقه برگزار شد.
وی افزود: در کارگاه مذکور، ضمن ارائه نکاتی در این زمینه، نحوه هرس کردن زمستانه انواع درختان، گلها و گیاهان پارکها و فضاهای سبز شهری به صورت علمی و اصولی و بر اساس موقعیت مکانی و نوع گونه گیاهی  به ۶۰ نفر از کارکنان و سرکارگران فضای سبز آموزش داده شد.
طاهری هدف از برگزاری این دوره آموزشی را کاهش آسیب‌ها و همچنین زیبایی درختان و انواع گونه های گیاهی موجود در فضای سبز و بوستانهای منطقه عنوان کرد.
وی خاطر نشان کرد: تداوم  برگزاری  کارگاه های آموزشی جهت افزایش دانش علمی و کاربردی نیروهای فضای سبز در موضوعات  مختلف از قبیل مبارزه و دفع آفات، گلکاری و ...در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 29477

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =