کم‌کاری مدیریت شهری قبلی موجب کاهش ایمنی پل‌ها شده است/ ضرورت افزایش بودجه بهسازی پل‌ها در سال آینده

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در دوره پنجم مدیریت شهری کم‌کاری جدی در مقاوم‌سازی پل‌های پایتخت صورت گرفت؛ به طوری‌که در یک سال اخیر بیش از چهار سال گذشته مقاوم‌سازی صورت گرفته است.

پرویز سروری در گفت و گو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه موضوع پل ها برای کلانشهری همچون تهران بسیار مهم است، اظهار کرد: فاصله پل‌هایی که در تهران پیش و پس از انقلاب ساخته شده نجومی است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه در زمان مدیریت آقای قالیباف، اقدامات خوبی در پل سازی در تهران انجام شد، خاطرنشان کرد: در دوره پنجم نسبت به نگهداشت و مقاوم سازی کوتاهی جدی صورت گرفت و این پل ها که به نوعی دارایی های شهر ما هستند و در صورت عدم رسیدگی به مرور زمان ایمنی‌شان را از دست می‌دهند دچار مشکلات جدی شدند.

وی ادامه داد: در یک سال اخیر به اندازه بیش از چهار سال گذشته مقاوم سازی انجام شد و اقدامات اساسی در این دوره صورت گرفته تا در یک دوره زمانی تمامی پل های تهران مقاوم سازی شوند.

سروری با بیان اینکه پل‌هایی که نیاز به جمع آوری دارند جمع آوری خواهند شد، گفت: پل‌های نیازمند به ایمن‌سازی نیز در این دوره از مدیریت شهری ایمن خواهند شد تا به نگهداشت دارایی های شهر کمک جدی صورت بگیرد.

رئیس شورای عالی استانها با تأکید بر اینکه ما معتقدیم که حفظ دارایی ها و گسترش آنها می تواند در ارائه خدمت به مردم بسیار موثر باشد، تصریح کرد: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران کارنامه قابل قبولی در این زمینه دارد و امیدواریم پل‌های در صف انتظار نیز هرچه سریعتر وارد مدار مقاوم‌سازی شوند و بتوانیم عقب ماندگی های دوره قبل را جبران کنیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ باید بودجه مقاوم سازی پل ها را افزایش دهیم تا سریعتر به جمع بندی برسد و ایمنی پل ها به سطح قابل قبولی برسد.

انتهای پیام/

۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
کد خبر: 29528

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =