اهتمام جدی شهرداری برای رفع موانع قانونی آیین‌نامه معاملات در کمیسیون ماده ۱۴

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری در طول مدت اخیر اهتمام جدی داشت که موانع قانونی به واسطه آیین نامه معاملات را سریعتر برطرف کند و تیم خود را در کمیسیون ماده ۱۴ کامل تر کند.

سید احمد علوی در گفت و گو با خبرنگار شهر، با اشاره به انتخاب اعضای کمیسیون ماده ۱۴ آیین‌نامه معاملات شهرداری تهران، اظهار کرد: این اقدام جزئی از آیین نامه های معاملات است و از الزامات در تمام دوره ها بوده که در این دوره نیز باید این اتفاق می‌افتاد که انجام شد.

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: شورا باید گزارشات را از منتخبان و اعضای کمیسیون ماده ۱۴ در خصوص معاملات دریافت کند تا بتواند معاملات شهرداری را رصد کند.

وی ادامه داد: شهرداری در طول مدت اخیر اهتمام جدی داشت که موانع قانونی به واسطه آیین نامه معاملات را سریعتر برطرف کند و تیم خود را در کمیسیون ماده ۱۴ کامل تر کند.

گفتنی است در یکصد و سیزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا جاوید معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری و مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با حداکثر آراء موافق اعضای شورای اسلامی شهر تهران به عنوان اعضای کمیسیون ماده ۱۴ آیین نامه معاملات شهرداری تهران انتخاب شدند.

همچنین لطف اله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری نیز از سوی علیرضا زاکانی شهردار تهران به عنوان دیگر عضو این کمیسیون انتخاب شده است.

انتهای پیام/

۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
کد خبر: 29531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =