بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی و ورزشی کوثر در منطقه ۹ تا پایان سال

شهردار منطقه۹ در دیدار با نمازگزاران مسجد سیدالشهداء از بهره برداری از مجتمع فرهنگی و ورزشی کوثر و ارتقاء سرانه های فرهنگی و اجتماعی و ورزشی غرب پایتخت تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی با اشاره به دیدارهای مردمی مستمر با شهروندان گفت: رویکرد مدیریت شهری بر شفافیت، ارتباط موثر با شهروندان و تداوم نهضت خدمت رسانی با هدف بهبود کیفیت زندگی شهری قرار دارد.
او افزود: پروژه جمع آوری آب های سطحی از جمله مهمترین پروژه های معاونت عمرانی شهرداری منطقه۹ در غرب پایتخت است و امیدواریم با تکمیل پروژه کانال جمع آوری آب های سطحی و نیز اتصال انشعابات خانگی به شبکه فاضلاب شهری، بخش مهمی از معضل پسآب در محلات حل شود.
این مقام ارشد شهری با اشاره به سرانه پایین فضاهای شهری در منطقه۹ گفت: با بهره برداری نهایی از مجتمع فرهنگی و ورزشی کوثر در آینده ی نزدیک شاهد ارتقاء سرانه های اجتماعی، ورزشی و فرهنگی در غرب پایتخت خواهیم بود.  
مرتضوی عنوان کرد: پروژه های ترافیکی مانند تعریض بزرگراه آیت الله سعیدی، اصلاح هندسی معابر و بزرگراه های واقع در منطقه۹، ایمن سازی ترافیکی بزرگراه ها و نوسازی تابلوهای هدایت مسیر با هدف افزایش ایمنی تردد شهروندان و ارتقاء استانداردهای ترافیکی غرب پایتخت از جمله تدابیر و پروژه های مدیریت شهری بوده است.
شهردار منطقه۹ در ادامه ضمن اشاره به کمبود آب و لزوم اصلاح الگوی مصرف گفت: مدیریت شهری در راستای کاهش مصرف آب و استفاده از سیستم های نوین آبیاری فضای سبز،  طرح ها و اقداماتی در دست دارد.  
او در ادامه توضیح داد: طراحی و اجرای شبکه آبرسانی به روش بابلر در بزرگراه شهید متوسلیان، خیابان دکتر بدرالزمان قریب و ضلع غرب بوستان المهدی (عج) و جنوب خیابان نوری نیارکی از جمله پروژه های  شاخص اجرایی در معاونت خدمات شهری و  فضای سبز بوده است.
مرتضوی در پایان تاکید کرد: با کار جهادی و تلاش شبانه روزی درصدد ساختن شهری زیبا و امن برای شهروندان شریف هستیم و در این مسیر خدمت به مردم را بالاترین عزت و افتخار می دانیم.

انتهای پیام/
 

۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
کد خبر: 29563

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =