برگزاری انتخابات شهردار مدرسه با حضور ۵ هزار دانش‌آموز 

شهردار منطقه ۹ از برگزاری انتخابات شهردار مدرسه در ۱۶مدرسه منتخب غرب پایتخت از ۲۳ آذر ماه خبر داد.  

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: بیست و دومین انتخابات شهردار مدرسه در ۱۶ مدرسه منتخب غرب تهران برگزار می شود.
او با اشاره به مشارکت آموزش و پرورش منطقه ۹ در این طرح گفت: انتخابات شهردار مدرسه در مدارس منطقه ۹ از ۲۳ آذر ماه به صورت گام به گام آغاز می شود.
شهردار منطقه ۹ توضیح داد:در این طرح ۵۰ درصد از مدارس دخترانه و ۵۰ درصد مدارس پسرانه در پایه های اول و دوم متوسطه شرکت می کنند.
مرتضوی تصریح کرد: تعداد ۵ هزار نفر از دانش آموزان مدارس منتخب در این طرح شرکت می کنند که تعدادی به عنوان شهردار مدرسه و تعدادی به عنوان معاونین ۶ گانه کاندید خواهند شد که پس از برگزاری انتخابات، دانش آموزان مدارس به این کاندیداها رای خواهند داد و برنامه های متنوعی در گام های بعدی اجرا می شود.
این مقام ارشد شهری در منطقه ۹ تاکید کرد: انتخابات شهردار مدرسه با هدف تقویت حس مسؤلیت پذیری و روحیه مشارکت جویی، شناسایی و تلاش برای حل مشکلات مدرسه از طریق دانش آموزان، بالا بردن سطح آگاهی دانش آموزان در زمینه ماموریت ها و وظایف مدیریت شهری برگزار می شود.
لازم به ذکر است بیست و دومین دوره انتخابات شهردار مدرسه از ۲۸ لغایت ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۱ با شعار "شهردار مدرسه؛ مشق مشارکت و همدلی" در مدارس منتخب شهر تهران برگزار می شود.
 
انتهای پیام

۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
کد خبر: 29577

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =