شهرداری منطقه ۱۰ و دانشگاه سوره تفاهمنامه همکاری امضا می‌کنند

شهردار منطقه ۱۰ و رئیس دانشگاه سوره موضوعات همکاری میان طرفین را مورد بررسی قرار داده و بر امضای تفاهمنامه همکاری تاکید کردند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «مهدی اخ الصنایع» پیش از ظهر امروز به همراه جمعی از مدیران منطقه به مناسبت هفته پژوهش و همچنین گرامیداشت روز دانشجو، به دانشگاه سوره رفت و با «محمدحسین ساعی» رئیس و جمعی از معاونان و مدیران این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهردار منطقه در این دیدار با تبریک هفته پژوهش و گرامیداشت روز دانشجو گفت: دانشگاه سوره، تنها دانشگاهی است که در منطقه ۱۰ قرار دارد. از سوی دیگر، هدف ما افزایش تعامل و ارتباط و ایجاد پیوند میان مدیریت شهری و دانشگاه و بهره‌گیری از دانش و تجربه دانشگاهیان در طرح‌های مدیریت شهری است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های دانشگاه و دانشجو، بر عزم مدیریت شهری در همکاری با نهاد دانشگاه تاکید کرد و اظهار داشت: شهرداری منطقه ۱۰ آماده است با همراهی دانشگاه سوره، زمینه‌های همکاری میان دو طرف را شناسایی و شرایط را برای استفاده دانشجویان از زیرساخت‌های مدیریت شهری فراهم کند.

«محمدحسین ساعی» رئیس و مدیران دانشگاه سوره نیز در این دیدار با معرفی این دانشگاه و سوابق آن، ظرفیت‌های این دانشگاه در همکاری با شهرداری را تشریح و بر آمادگی و تعامل دانشگاه سوره در حوزه مدیریت شهری تاکید کردند.

همکاری در حوزه‌های زیباسازی، ایجاد جلوه‌های بصری و المان‌های شهری، بهسازی جداره‌ها، هویت‌بخشی در سیمای شهری، دیوارنگاری، تبلیغات محیطی، طرح‌های شهرسازی و معماری، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برگزاری تئاترهای خیابانی، برگزاری نمایشگاه عکس و همچنین اجرای طرح‌های کارورزی دانشجویان دانشگاه سوره در طرح‌های عمرانی و معماری منطقه از جمله موضوعاتی بودند که در این جلسه مطرح شد.

در این راستا، مقرر شد کارگروهی با محوریت معاونت‌های امور اجتماعی و فرهنگی، فنی و عمرانی و خدمات شهری و همچنین دانشگاه سوره برای انعقاد تفاهمنامه همکاری میان شهرداری منطقه ۱۰ و دانشگاه سوره تشکیل شود.

انتهای پیام

۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
کد خبر: 29591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =