تازه‌ترین قیمت عرضه مرغ گرم در تهران

مدیر تحقیقات و مطالعات بازار سازمان میادین میوه و تره بار تهران آخرین تغییرات قیمت و وضعیت توزیع مرغ گرم را تشریح کرد.

به گزارش شهر، فرزاد بلندی مدیر تحقیقات و مطالعات بازار سازمان میادین میوه و تره بار تهران در گفت و گو با اخبار سیما در تشریح آخرین وضعیت توزیع مرغ در میادین میوه و تره بار با بیان این مطلب که تقاضای مرغ گرم در چند روز اخیر به شکل میانگین افزایش ۲ برابری داشته است گفت: عمده فروشی مرغ گرم در میدان میوه و تره بار بهمن بر اساس درجه بندی مرغ با قیمت هر کیلو گرم ۵۳ تا ۵۵ هزار تومان در حال انجام است.

مدیر تحقیقات و مطالعات بازار میادین میوه و تره بار تهران افزود: این قیمت عرضه مرغ گرم نسبت به روز گذشته تغییر معنا داری نداشته است.

بلندی در پاسخ به این سوال که قیمت خرده فروشی مرغ گرم در میدان بهمن به چه صورت است، گفت: خرده فروشی مرغ گرم در میدان بهمن نیز با توجه به نوع بسته بندی و درجه بندی مرغ هر کیلو گرم بین ۵۵ تا ۵۷ هزار تومان انجام می شود.

وی ادامه داد: خرده فروشی هر کیلو گرم مرغ گرم در دیگر میادین تحت پوشش سازمان میادین میوه و تره بار، با قیمت ۵۷ هزارو ۷۰۰ تومان در حال انجام است که این قیمت توزیع نسبت به سقف قیمت مصوب از سوی دولت (۶۳ هزار تومان) پایین تر است.

مدیر تحقیقات و مطالعات بازار میادین میوه و تره بار تهران تاکید کرد: با توجه به میزان تولید و عرضه مطلوب مرغ گرم، تقاضای ایجاد شده از سوی مردم برای خرید مرغ در حال پوشش دادن است.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/

۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
کد خبر: 29646

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =