وقوع آسیب‌های اجتماعی در میان جمعیت انبوه تئاترشهر

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: جمع آوری دستفروشان در حال حاضر زیاد اتفاق نمی افتد، هیچ کس نباید در تهران خلاف قانون موجود رفتار کند.

به گزارش شهر، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به ساماندهی دست فروشان تئاترشهر اظهار کرد:  برای ساماندهی دست فروشان باید جایی فراهم شود، ما نمی توانیم اجازه بدهیم شهر به یک بی قاعدگی حداکثری برسد و نشود در آن تردد داشت.

وی ادامه داد: وقتی ما در مناطق حضور پیدا می کنیم مردم از سدمعبر با ناامیدی اعتراض می کنند البته شهرداری تا یک زمانی مراعات اقتصادی دستفروشان را می کرد و سعی داشت ساماندهی صورت دهد اما آنقدر جا وجود ندارد که این کار سریع تر انجام شود.

سخنگوی شورای شهر تهران بیان کرد: جمع آوری دستفروشان در حال حاضر زیاد اتفاق نمی افتد، هیچ کس نباید در تهران خلاف قانون موجود رفتار کند حتی اگر شهرداری و ضابط قضایی برخورد نکند، باز کار دستفروشان و سدمعبر خلاف قانون است و نکته مهمی هم است.

نادعلی یادآور شد: برای جمع آوری دستفروشان تئاتر شهر اطلاع رسانی شده است و تعداد آنها هم به تازگی کم شده اما ما باید کاری کنیم که تردد مردم به راحتی انجام شود؛ انبوه جمعیت غیرقاعده مندی حول بوستان دانشجو، تئاتر شهر و بسیاری از جاهای دیگر وجود دارد که از میان آنها آسیب های اجتماعی رخ می دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹
کد خبر: 29643

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =