پاکسازی بزرگراه شهید یاسینی در طرح پنجشنبه‌های نگهداشت شهر

شهردار منطقه ۱۳ گفت: همزمان با اجرای طرح فوریتی نگهداشت شهر در بیست و چهارمین روز آذر ماه، محور شمال به جنوب بزرگراه شهید یاسینی پاکسازی و آراسته شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی،  شهردار منطقه گفت: طرح فوریتی نگهداشت شهر در ناحیه چهار منطقه۱۳ ، با فعالیت اکیپ های حوزه خدمات شهری و فضای سبز با استفاده از ادوات ، تجهیزات و ماشین آلات در محور شمال به جنوب بزرگراه شهید یاسینی حدفاصل پل شهید لواسانی تا ۱۲ فروردین اجرایی شد.

او افزود: در این طرح که صبحگاه امروز ۲۴ آذر ماه با نظارت معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ، شهرداران نواحی و رییس اداره خدمات شهری اجرایی شد ، اکیپ های خدمات شهری از ساعت هفت صبح، مسائل و موضوعات شهری در این محدوده را برطرف کردند .

به گفته شهردار منطقه در این طرح، ده ها خدمات فوریتی شامل لایروبی کامل انهار رو بسته و رو باز سرتاسر مسیر، پاکسازی و کند و کوب باغچه ها و فضاهای سبز منطقه، شستشوی علائم ترافیکی، پاکسازی زمین های خالی اطراف اتوبان و نقاط بی دفاع ،تعمیر مخازن و زیرمخزنی ها، شستشوی مخازن مکانیزه، حمل خاک و نخاله های حاشیه اتوبان، شستشوی گارد ریلها و نیوجرسی ها و رفت و روب محدوده صورت گرفت. 

انتهای پیام 

۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
کد خبر: 29659

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =