ارتقا سطح گردشگری در پایتخت با تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اعلام اینکه اساسنامه و ساختار سازمان گردشگری شهرداری در حال طی شدن است، گفت: با تشکیل سازمان گردشگری شاهد رخدادهای بهتری در حوزه گردشگری تهران خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار شهر، محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی اقیانوس پارک و افتتاح ۸ فروشگاه شهروند محله که همزمان با هفدهمین شنبه امید و افتخار، صبح امروز - شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱- برگزار شد، اظهار کرد: تم پارک ها و پارک های مفهومی عرصه جدیدی در حوزه گردشگری و سرگرمی در دنیا ایجاد کردند و در تهران نیز از این موضوع غفلت نشد و با طراحی هایی که از گذشته صورت گرفت، شاهد اتفاقات خوبی بودیم.

وی با بیان اینکه از قبل پارک موضوعی شاهنامه شناسی و امروز افتتاح این پارک را شاهد هستیم، افزود: این پارک ها کمک می کنند در کنار تفریح، آموزش نیز اتفاق بیفتد و حتماً محیط زیست یکی از اولویت های اساسی ما است که توجه به آن اهمیت دارد. 

توکلی زاده ادامه داد: امروز شاهد بودیم که توجه به مفهوم محیط زیست و شناختن گونه های جانوری در این مجموعه نمایان بود و  خوشحالیم که زنجیره خدمات ما در شنبه های امید و افتخار به حوزه گردشگری رسید؛ چرا که بر اساس سیاست های شورای شهر توجه به این حوزه جزء تکالیف ماست.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه اساسنامه و ساختار سازمان گردشگری شهرداری در حال طی شدن است که با ایجاد آن یک الگوی گردشگری در شهر تهران نیز رخ خواهد داد، اضافه کرد: خوشبخانه شاهد بودیم سال گذشته مجموعه عباس آباد رکورد بازدید مخاطب را شکست و با تشکیل سازمان گردشگری شاهد رخدادهای بهتری در حوزه گردشگری تهران خواهیم بود.

انتهای پیام/

۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
کد خبر: 29695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =