عملکرد حوزه فنی و عمرانی مطلوب است/ هدایت اعتبارات به پروژه‌های کوچک مقیاس در کنار ابرپروژه‌ها

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مردم چند منطقه تهران امیدوار شدند که بالاخره پروژه بروجردی که ۱۰ سال روی زمین مانده بود، به پایان می‌رسد.

سید احمد علوی در گفت و گو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه فعالیت‌ها در سطح شهر نشان می دهد که در حوزه فنی و عمرانی عملکرد مطلوبی داشتیم، اظهار کرد: فعال شدن کارگاه های عمرانی که در سالهای اخیر نیمه فعال بودند، اتفاق خوبی است و مردم را امیدوار می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: پروژه بروجردی که ۱۰ سال روی زمین بود، در دوره جدید مدیریت شهری فعال شده و مردم چند منطقه را امیدوار کردیم که این طرح بالاخره به پایان می‌رسد.

وی با اعلام اینکه در این دوره از مدیریت شهری شاهد هستیم که آسفالت به دل کوچه‌ها و محلات رفته، یادآور شد: آسفالت کوچه‌ها در کنار آسفالت معابر اصلی موضوع مهمی است که در سطح شهر شاهد آن هستیم.

علوی ادامه داد: اعتبارات علاوه بر پروژه‌های بزرگ به پروژه‌های کوچک مقیاس که با زندگی مردم سر و کار دارد هدایت شده و این اتفاق مهمی است.

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر تلاش برای تأمین منابع غیرنقد، یادآور شد: با توانی که  برای اجرای اقدامات و برنامه ها با اعتبارات نقد وجود دارد، اگر اعتبارات غیرنقد نیز به کمک بیاید می توان پروژه‌های بزرگتری را اجرا و عملیاتی کرد.

انتهای پیام/

۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
کد خبر: 29738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =