بررسی نهایی بودجه شهرداری در کمیسیون‌های تخصصی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: بررسی بودجه سال آینده در کمیسیون‌ها درحال انجام است و درخواست معاونت فرهنگی و اجتماعی افزایش میزان بودجه است.

به گزارش شهر، همه ساله با آغاز فصل زمستان زمان تعیین و تکلیف بودجه سال آینده شهرداری تهران باید مشخص شود و معاونت‌های مختلف شهرداری به همراه تمامی سازمان و شرکت‌های تابعه خود جلسات تخصصی را با کمیسیون‌های تخصصی خود برگزار می‌کنند تا سهم بودجه هر دستگاه مشخص شود.

در این میان با توجه به تغییرات خواسته‌های شهروندان نقش اقدامات فرهنگی و اجتماعی و توجه به آنها اهمیت بسزایی پیدا کرده است و بر همین اساس باید برای زیباسازی و اجرای برنامه‌های فرهنگی نیز بودجه مناسبی را تدوین کرد.

در همین رابطه محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به بودجه فرهنگی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ گفت: تمامی ادارات، سازمان های تابعه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر جلسات تخصصی خود را برگزار کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این جلسات عملکرد سال گذشته بخش‌های مختلف معاونت بررسی شده است و هریک از سازمان‌ها از برنامه و بودجه سال آینده خود دفاع کرده اند.

نگاه به فرهنگ مانند سال‌های گذشته مظلومانه نباشد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه در جلسه کلی باید بودجه تمامی مجموعه‌ها را در کنار یکدیگر بررسی شود اظهار کرد: احتمالاً در هفته جاری جلسه بررسی بودجه معاونت برگزار خواهد شد تا به صورت کلی در رابطه با بودجه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران به بحث و بررسی بنشینیم.

توکلی زاده با اشاره به اهمیت موضوعات فرهنگی در تهران گفت: خواهش ما این است که نگاه به فرهنگ مانند سال‌های گذشته مظلومانه نباشد هرچند در بودجه ملی و کشوری نیز می‌بینیم که توجه به حوزه فرهنگ وجود ندارد و این حوزه مظلومانه در انتهای جدول‌های بودجه قرار دارد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با توجه به نگاهی که در شورای شهر به موضوعات فرهنگی و اجتماعی وجود دارد و مطالباتی که تهران با آن دست و پنجه نرم می‌کند بودجه مناسبی فراهم شود تا بتوانیم مطالبات تهران را پاسخگو باشیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در پایان اظهار کرد: درخواست معاونت فرهنگی و اجتماعی این است که بودجه امسال بیشتر از سال گذشته باشد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
کد خبر: 29740

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =