شهدای والامقام مایه افتخار و مباهات ایران اسلامی هستند

شهردار منطقه ۲۱ با خانواده‌ گرانقدر شهید مدافع امنیت رسول ملکی و نخستین شهید مدافع حرم شهرداری تهران محمدتقی ارغوانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمدرضا پوریافر" شهردار این منطقه در ابتدای هر یک از این دیدارهای صمیمانه گفت: ایثار و ازخودگذشتگی شهدای والامقام منحصر به هشت سال دفاع مقدس نبود، بلکه در سال‌های اخیر نیز در عرصه‌های امنیت و مدافعین حرم اهل بیت (علیهم السلام) نیز شاهد رشادت‌های این دلیرمردان هستیم.

وی در دیدار با خانواده گرانقدر نخستین شهید مدافع حرم شهرداری تهران محمدتقی ارغوانی تاکید کرد: یاد و خاطره این شهید بزرگوار در بین کارکنان مجموعه مدیریت شهری منطقه ۲۱ زنده است و هربار نام ایشان به میان می‌آید، خاطرات متعددی به ذهن همکاران متبادر می‌شود.

شهردار منطقه ۲۱ در دیدار با خانواده معظم شهید مدافع امنیت رسول ملکی افزود: این شهید بزرگوار در عرصه موشکی و دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران فعالیت داشتند و در همین راه نیز به فی رفیع شهادت نائل آمدند.

لازم به ذکر است؛ در پایان هر یک از این دیدارهای صمیمانه، شهردار منطقه ۲۱ با اهدای لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود از صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهیدان رسول ملکی و محمدتقی ارغوانی تجلیل کرد.

انتهای پیام 

۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲
کد خبر: 29892

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =