استقرار مخازن شن و نمک در ۳ هزار نقطه تهران/ آماده‌باش شهرداری از شب گذشته برای خدمات‌رسانی به شهروندان

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: امسال در نزدیک به سه هزار نقطه در سطح شهر تهران از جمله معابر بزرگراهی و معابری که تردد برای شهروندان سخت‌تر است، مخازن شن و نمک تعبیه شده و دسترسی محلی نیز در این زمینه ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا جعفری در گفت و گو با برنامه «شهر آفتاب» رادیو تهران با اشاره به آمادگی شهرداری تهران در روزهای برفی و بارانی اظهار کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی، از شب گذشته عوامل شهرداری در آماده باش بودند و نیروها در مناطق حساس مورد نیاز مستقر شدند.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران به بارش برف در ارتفاعات اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بارندگی خفیف از منطقه یک تا مناطق جنوبی را شاهد هستیم و این آمادگی را داریم که در صورت بارش برف خدمات رسانی لازم را داشته باشیم و مشکلی برای شهروندان پیش نخواهد آمد.

وی اعلام کرد: امسال در نزدیک به سه هزار نقطه در سطح شهر تهران از جمله معابر بزرگراهی و معابری که تردد برای شهروندان سخت تر است، مخازن شن و نمک تعبیه شده و دسترسی محلی نیز در این زمینه ایجاد شده است.

جعفری با بیان اینکه در کل معابر شهر با توجه به درجه بندی یک، دو و سه خدمات رسانی به شهروندان انجام می شود، تصریح کرد: این خدمات رسانی بر اساس اولویت معابر بزرگراهی، معابر درجه یک و درجه دو و سپس در محلات و کوچه ها حتی معابر بن بست و فرعی نیز انجام می شود. در صورت بارش برف به ترتیب اولویت به تمام معابر رسیدگی و شن و نمک توزیع خواهد شد.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با تأکید بر اینکه اگر مردم نیاز به استفاده از کیسه‌های شن و نمک برای تردد خودروهای خود در برخی معابر داشته باشند می توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند، یادآور شد: سامانه ۱۳۷ برای رسیدگی به درخواست های مردم راه اندازی شده و حتماً در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن پس از تماس، مردم می توانند این کیسه ها را تحویل بگیرند.

انتهای پیام/

۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
کد خبر: 29964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =