تنها یک سوم از تعداد نیرویی که طبق قانون می‌توانستیم جذب کنیم، جذب کرده‌ایم

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: قانون برنامه به ما اجازه داده ۵۰ درصد نیروهای خروجی را جذب کنیم؛ ما سه هزار نیروی خروجی داشتیم و ۵۰۰ نفر جذب کردیم در حالیکه می‌توانستیم هزار و ۵۰۰ نفر را جذب کنیم.

به گزارش خبرنگار شهر، لطف اله فروزنده در یکصد و هفدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۱ با بیان اینکه از پنج هزار میلیارد تومان افزایش اعتبار در بودجه چهار هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان به ترمیم حقوق اختصاص دارد، اظهار کرد: افزایش حقوق کارمندان حداقل ۳۷ تا ۵۶ درصد است. امسال یک افزایش حقوق ۱۰ درصدی و یک افزایش یک میلیون تومانی برای کارکنان رسمی و یک افزایش حقوق ۹۰۰ هزار تومانی و ۱۰ درصدی نیز برای بازنشستگان داشتیم.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اعلام اینکه قانون برنامه به ما اجازه داده ۵۰ درصد نیروهای خروجی را جذب کنیم، یادآور شد: ما سه هزار نیروی خروجی داشتیم و ۵۰۰ نفر جذب کردیم در حالی که می توانستیم هزار و ۵۰۰ نیرو جذب کنیم.

وی ادامه داد: در زمینه مترو ۱۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده بودیم اما هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفتیم. ما هم دلسوز هستیم و می خواهیم مسائل را پیگیری کنیم.

فروزنده با بیان اینکه شهردار قدرت ۱۰ درصد جابجایی را در بودجه دارد و انجام خواهد داد، تصریح کرد: تقاضای ما این است که سیاست های حوزه حمل و نقل را جدی بگیریم؛ برای مترو و بهره بردار اعتبار خوبی پیش بینی کردیم که وقتی عملی شد گزارش خواهیم داد.

وی تأکید کرد: در خصوص گود فرهنگ نیز بر اساس بازدیدی که با حضور شهردار تهران داشتیم، قرار شد پروژه ها را فی ما بین شهرداری و قرارگاه را دنبال کنیم.

انتهای پیام/

۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
کد خبر: 30040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =