تلاش شهرداری منطقه ۷ برای اتمام پروژه‌های ورزشی و فرهنگی در زمان مقرر

شهردار منطقه ۷ به همراه جمعی از مدیران خود از پروژه های عمرانی و فرامنطقه ای در حال احداث این منطقه بازدید و دستورات لازم به منظور اتمام و بهره برداری آنها را صادر کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصراله آبادیان شهردار به همراه معاونین مربوطه از پیشرفت پروژه های مسجد حسینی، مجموعه فرهنگی ورزشی مرودشت و اسکان کارگری این منطقه بازدید کردند.

در این بازدید شهردار منطقه ۷ با اشاره به اهمیت پروژه های در حال ساخت و تاثیر آنها بر افزایش سرانه های منطقه تاکید کرد و گفت: تلاش می کنیم طبق برنامه زمانبندی مجموعه های فرهنگی ورزشی درحال ساخت، در اختیار شهروندان قرار گیرد.

گفتنی است مجموعه فرهنگی ورزشی مرودشت که از مهمترین پروژه های فرا منطقه ای محسوب می شود  در خیابان مرودشت جنب بازار میوه تره بار در ناحیه ۵ منطقه ۷ واقع شده است، این مجموعه با اسکلت فلزی و دارای ۳ سالن با مساحت ۴۲۰ مترمربع و با عرصه ۲۶۹۸ متر مربع و اعیان ۲۷۰۲ متر مربع دارای سالن های دو کورت ابنیه اسکواش و یک کورت شیشه ای اسکواش که دارای جایگاه ویژه vip  با ظرفیت ۲۴ نفر پذیرای حدودا ۱۵۰ نفر تماشاچی، و همچنین سالن بازی های توپی، سالن بدنسازی لابی و رختکن می باشد .

برای این مجموعه با رعایت کلیه اصول و ضوابط مربوط به مناسب سازی ۲۵ پارکینگ خودرو طراحی و همچنین جزء محدود مجموعه هایی می باشد که کلیه موارد آتش‌نشانی در آن رعایت شده است.

براساس این گزارش دیگر پروژه مهم این منطقه مسجد حسینی می باشد که  با توجه به قرار گرفتن این مسجد در مسیر حریم بزرگراه امام علی (ع) مسجد قدیمی تخریب شد و به علت تعهد شهرداری در خصوص ساخت فضای جایگزین عملیات طراحی و احداث مسجد جدید آغاز شد. این مسجد در ۴ طبقه و با ظرفیت ۶۹۰ نمازگزار خواهد بود و مساحت سطح اشغال آن ۹۹۶  مترمربع و در مجموع ۳ هزار و ۸۹۶ مترمربع زیر بنا است.

انتهای پیام

۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
کد خبر: 30087

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =