تحولات مثبت در شهر با مشارکت مردم اتفاق می‌افتد

شهردار منطقه ۱۷ در نشست بررسی پروژه های توسعه محله ای در سال ۱۴۰۲ گفت: از آنجا که بودجه ریزی از پایین به بالا نقاط ضعف را شناسائی می کند، از این طریق مشارکت مردم در اداره شهر مهیا می شود، لذا شاهد تحولات مثبتی خواهیم بود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، نشست بررسی پروژه های توسعه محله ای در سال ۱۴۰۲ با حضور رضا شنگی شهردار منطقه و معاونین و شهرداران نواحی برگزار شد.

شنگی گفت: با توجه به در پیش بودن فصل بودجه ریزی و با عنایت به دستورالعمل صادره در خصوص پیش بینی بودجه توسعه محله ای، مقرر شد نظرات شهروندان درباره پروژه هایی که در سطح محلات عملیاتی می شوند، به طور مستقیم اخذ گردد.

وی افزود: از آنجا که بودجه ریزی از پایین به بالا نقاط ضعف را شناسایی و اجرای آن مشکلات را مرتفع می کند، از این طریق مشارکت مردم در اداره شهر مهیا می شود، لذا شاهد تحولات مثبتی خواهیم بود.

گفتنی است در راستای بودجه ریزی توسعه محله ای، ۴ جلسه تخصصی با حضور شهردار منطقه و معاونین و شهرداران نواحی برگزار شده و پروژه هایی که تغییرات ساختاری و بنیادی ایجاد می کند، تایید و به اداره کل برنامه بودجه ارسال شده است.
انتهای پیام/

۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
کد خبر: 30092

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =