اجرای پروژه‌های متنوع شهری خدمت‌رسانی به شهروندان و توسعه شهرری را رقم می‌زند

شهردار منطقه ۲۰ در نشست فصلی ائمه جماعات این منطقه ضمن اشاره به برنامه ها و اقدامات انجام شده در حوزه شهری گفت: در هفته های گذشته در شنبه های افتخار و امید شاهد حضور شهردار تهران در منطقه ۲۰ بودیم و با حضور ایشان پروژه های متنوعی در راستای خدمت رسانی به شهروندان رقم خورد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سید محمد ناظم رضوی افزود: در سومین جلسه شنبه های افتخار و  امید با حضور دکتر زاکانی و اعضای شورای شهر تهران مجموعه فرهنگی سیمان ری با رویکرد موزه سیمان ری، ایجاد کارخانه نوآوری و خلاق و حضور شرکت های دانش بنیان به عنوان یکی از ظرفیت های خوب شهرری و یک اقدام فرامنطقه ای افتتاح شد.

ناظم رضوی افتتاح سوله بحران غنی آباد و ایجاد ۳ میدان میوه و تره بار را از دیگر اقدامات انجام شده در شنبه های افتخار و امید عنوان کرد و اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات انجام شده نگاه خوب شهرداری تهران و شورای شهر به منطقه ۲۰ را نشان می دهد و امید است با حمایت سازمان های مسئول روند توسعه و پیشرفت بیش از پیش را در این منطقه شاهد باشیم.

او ادامه داد: در پایان دی ماه نیز تقویم بودجه ۱۴۰۲ از سوی شهرداری تهران به شورای اسلامی شهر تهران تقدیم می شود و امید است اتفاقات خوبی را برای منطقه ۲۰ رقم بزنیم.

شهردار منطقه به آیین کلنگ زنی احداث ۱۱ هزار واحد مسکونی قرارگاه جهادی مسکن در شهر تهران اشاره کرد و اضافه کرد: در راستای امکان ساخت مسکن با کیفیت و اقدامی موثر برای مهار تورم، پروژه مشارکتی ۱۳۷۷ واحدی رضوان در محله علائین با مشارکت سازمان نوسازی شهر تهران و آستان حضرت عبدالعظیم(ع) آغاز شده است.

او ادامه داد: همچنین در محله نفرآباد از سوی سازمان نوسازی شهر تهران ۹ پروژه تولید مسکن، ساخت زائرسرا و مجموعه فرهنگی ورزشی در اطراف حرم حضرت عبدالعظیم(ع) آغاز شده است.

ناظم رضوی کلنگ زنی بزرگترین پارکینگ طبقاتی زیرسطحی در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، اجرای پروژه دوربرگردان غیرهمسطح بزرگراه شهید آوینی، ورودی غیرهمسطح در خیابان زهره وند، پیاده راه سازی خیابان مدرس و اجرای ۱۰۱ پروژه توسعه محله ای را از اقدامات دست اجرای این منطقه بر شمرد که در راستای رفاه حال شهروندان و توسعه شهرری انجام می شود.

او ضمن تقدیر از خدمات و فعالیت های ائمه جماعات شهرری در حوزه ترویج فرهنگ نماز جماعت، نقش و اهمیت مساجد را در اجرای برنامه های مشترک فرهنگی و بصیرت افزائی مهم برشمرد و گفت: با تشکیل شورای توسعه مساجد در شهرداری تهران، اقدامات خوبی در راستای تسهیل گری برای توسعه، ساخت و نوسازی مساجد انجام شده است.

ناظم رضوی با بیان اینکه در بحث انبوه سازی ساخت بنای فرهنگی و همچنین مسجد مدنظر قرار گیرد، ادامه داد: در این منطقه در راستای توسعه و ساخت مساجد پیش بینی می شود در دو محل از جمله دولت آباد قیصریه و مجاورت بزرگراه آزادگان در صورت تصویب شورای توسعه مساجد، عملیات ساخت مسجد انجام شود.

شهردار منطقه با اشاره به اجرای طرح «من شهردارم» اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح بودجه ریزی مناطق ۲۲ گانه و الویت بندی پروژه های توسعه محلات با آرای مردمی و نظرسنجی از شهروندان انجام خواهد شد.

او ادامه داد: در این راستای اجرای این طرح همکاری معتمدین محل، شورایاران، هیئت امنای مساجد برای توجیه شهروندان و شرکت در نظرسنجی از طریق سامانه مربوطه برای اولویت بندی پروژه های شهری حائز اهمیت است.

نشست فصلی ائمه جماعات با حضور حجت الاسلام آقائی مشاور عالی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام صادق زاده رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران، حجت الاسلام ابراهیم رئیس سازمان رسیدگی به امور مساجد استان تهران، حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه شهرری، سید محمد ناظم رضوی شهردار و مدیران ارشد این منطقه و جمعی از ائمه جماعات مساجد در تالار شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

انتهای پیام

۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
کد خبر: 30105

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =