برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به یاد سردار دل‌ها در منطقه٦

همایش پیاده روی خانوادگی به نام پهلوان جان فدا در سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با حضور انبوهی از ورزشکاران و شهروندان برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ٦، صبح روز جمعه مورخ ٩ دیماه ١٤٠١ و در آستانه سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از ٢ هزار نفر از ورزشکاران و شهروندان تهرانی در همایش پیاده روی خانوادگی "پهلوان جان فدا" به عشق سردار دل‌ها  حضور یافتند.

این مراسم از ساعت۸ صبح با تجمع حضار و با دردست داشتن تصاویر شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان ولیعصر (عج) تهران آغاز و سپس جمعیت حاضر با طی نمودن مسیر دو کیلومتری به سمت آبنمای پارک لاله حرکت کردند.

در این برنامه مهدی بصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، علیرضا فخاری استاندار تهران، حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران،جوادی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران،میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران و جمعی از مدیران شهری منطقه٦ و جمع کثیری از ورزشکاران نیز حضور داشتند.

همایش پیاده روی خانوادگی به یاد پهلوان جان فدا با همکاری و مشارکت  اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، سازمان ورزش شهرداری تهران و شهرداری منطقه ۶ برگزار شد.

انتهای پیام


 

۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
کد خبر: 30222

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =