ارائه گزارش معاونت اجتماعی و فرهنگی در جلسه آتی شورای شهر

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از ارائه گزارش معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در یکصد و هجدهمین جلسه شورا خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی اظهار کرد: یکصد و هجدهمین جلسه رسمی شورا، در روز یک شنبه یازدهم دی ماه سال ۱۴۰۱ در صحن شورا برگزار خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افزود: در این جلسه پس از نطق پیش از دستور حجت الاسلام محمد آقامیری رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورا، محمد امین توکلی زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گزارشی را در خصوص اجرای مصوبه استفاده از ظرفیت همکاری و مشارکت شهرداری تهران در حمایت از مشاغل خانگی تولیدی افراد در معرض آسیب ارائه خواهد داد.

وی تصریح کرد: بررسی گزارش حسابرس رسمی شورا اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی شهرداری مناطق ۱۳، ۱۴ و ۱۶ شهرداری برای سال های مالی ۱۳۹۶ لغایت ۱۳۹۹ و قرائت گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص این گزارش ها بخش دیگری از جلسه یکصد و هجدهم خواهد بود.

نادعلی با اعلام بررسی هفدهمین صورتجلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران در صحن شورا تصریح کرد: بررسی طرح اصلاح فرایندهای دبیرخانه کمیسیون ماده ۵ قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و اصلاحیه بعدی آن با رویکرد تعادل میان منافع عمومی و خصوصی و قرائت گزارش کمیسیون شهرسازی و معماری در خصوص این طرح پایان بخش جلسه شورا خواهد بود.

 انتهای پیام/

۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
کد خبر: 30240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =