حضور بخش خصوصی در شبکه تأمین و چرخه فعالیت هموار شود

مراسم معارفه مدیرعامل جدید ستاد معاینه فنی خودروهای تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر، امروز -دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱- جلسه معارفه شادی مالکی مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران و تکریم از سید رضا مفیدی مدیرعامل اسبق، با حضور جلال بهرامی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، به همراه جمعی از مدیران حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک و همچنین مدیران ستادی برگزار شد.

جلال بهرامی ضمن قدردانی از زحمات سید رضا مفیدی و آرزوی عاقبت به خیری برای وی، بیان کرد: جابه جایی مدیران به علت کمبود یا نقصان در عملکرد نبوده و تلاش می شود از حضور و توانایی مدیران در دیگر حوزه های شهرداری نیز استفاده شود.

معاون شهردار تهران ضمن استماع نقطه نظرات مدیران ستاد معاینه فنی، تاکید کرد: تکریم از کارکنان در اولویت مدیریت شهری قرار داشته و مجموعه باید تمام تلاش خود را در رعایت حقوق کارکنان داشته باشد. علاوه بر این موضوع جهت تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان سعی شود از طریق مشارکت بخش خصوصی و استفاده از توانایی آن بخش نسبت به توسعه و تولید مهندسی ارزش اقدام کند و مسیر برای حضور بخش خصوصی در شبکه تامین و چرخه فعالیت هموار شود.

وی در ادامه سخنان خود، گفت: بدون تردید خروج یک مجموعه از تک محصولی و تعریف خدمات جدید و همچنین ایجاد فضای رقابتی واقعی برای حضور بخش خصوصی می تواند علاوه به در بر داشتن برکات خیر برای شهروندان هزینه‌های شهرداری را نیز مدیریت و کاهش دهد.

در ادامه ابن جلسه شادی مالکی ضمن تشکر از اعتماد مدیران شهرداری در انتخاب ایشان، بیان کرد: مطالعه تاریخچه ستاد معاینه فنی گویای تلاش این مجموعه در راستای تحقق اهداف شهرداری و حفظ جان و سلامت شهروندان بوده و خوشبختانه این مجموعه توانسته در حوزه اثربخشی سازمانی خود موفق عمل کند.

مدیرعامل جدید ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، گفت: بی شک این خدمت رسانی با همکاری و تعامل کارکنان این مجموعه با احصاء مشکلات، توسعه زیرساخت ها، تکمیل و ساده سازی فرایندها، افزایش ظرفیت پذیرش و توسعه کیفی خدمات با حمایت معاون شهردار تهران قابل ارتقاء بوده و ادامه خواهد داشت و امیدوارم  گامی موثر در تسهیل و تسریع ارائه خدمات به شهروندان برداشته شود.

در پایان این جلسه تکریم و معارفه از زحمات سید رضا مفیدی مدیرعامل اسبق با تقدیم لوح سپاس سپاسگزاری شد.

انتهای پیام/

۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
کد خبر: 30371

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =