استقبال ۳۰۰ هزار نفری از طرح «من شهردارم»/ مشارکت مردم در انتخاب پروژه‌ها تا ۲۲ دی تمدید شد

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران از تمدید طرح «من شهردارم» تا ۲۲ دی خبر داد و گفت: ۳۰۰ هزار نفر از شهروندان تهرانی از طرح «من شهردارم» استقبال کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار شهر، مجید باقری در حاشیه یکصد و نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح «من شهردارم» با استقبال و مشارکت شایسته مردم مواجه شد، اظهار کرد: بنابر این بود که این طرح تا ۱۳ دی ادامه داشته باشد، اما با تبلیغات صورت گرفته و مشارکت رسانه ها ۳۰۰ هزار نفر در این طرح شرکت کردند؛ لذا با تقاضایی که مناطق مطرح کردند با تصمیم مدیریت شهری و دستور شهردار تهران، این طرح تا ۲۲ دی ماه تمدید شد. امیدواریم در این فاصله تعداد بیشتری از مردم نسبت به پروژه های محلی اظهار نظر کنند و مشارکت داشته باشند.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران افزود: اغلب کسانی که شرکت کردند با این زیرساخت مواجه می شوند که موضوعات طبقه بندی شده و در این نگرش سنجی شرکت می کنند و به همین دلیل است که احساس خوبی از این مشارکت دارند.

وی ادامه داد: وقتی نتایج را احصا کنیم و اعلام شود که پروژه با میزان اعتبار مشخص بر اساس مشارکت مردم در منطقه آنها اجرا می شود، احساس خوبی به مردم خواهد داد.

باقری تاکید کرد: فعلا در مرحله جمع آوری داده ها هستیم و بهتر است با مشارکت خبرنگاران به سمتی برویم که مردم نظرات خود را اعلام کنند.

وی گفت: برای اینکه مشارکت بیشتری داشته باشیم مقرر شد که کارمندان ۴۰ تا ۵۰ هزار نفری شهرداری تهران به کمک ما بیایند و به مردم انگیزه دهند و آنها را تشویق کنند و این موضوع، یک آیتم مثبت به شمار می‌رود. فعلا کارکنان در این مرحله با مردم صحبت و تشویق می کنند تا در این طرح مشارکت داشته باشند.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران اعلام کرد: دو هزار و ۸۲ پروژه با اعتبار دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در ۱۲۳ ناحیه و ۳۵۳ محله در طرح «من شهر دارم» پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
کد خبر: 30385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =