بررسی آخرین وضعیت املاک منطقه۱۱ در سیزدهمین جلسه اندیشه‌ورزی

شهردار منطقه ۱۱ تهران از برگزاری سیزدهمین جلسه اندیشه ورزی و هماهنگی موضوعات املاک با حضور مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در این منطقه خبر داد .

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیزدهمین جلسه اندیشه ورزی و هماهنگی موضوعات املاک در منطقه ۱۱ برگزار شد. در این جلسه مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات، ابوذر مختاری و شهردار منطقه ۱۱ ، سید محمد موسوی و جمعی از مدیران شهری این منطقه حضور داشتند.
شهردار منطقه ۱۱ درباره این جلسه گفت :   در این نشست مسائل مرتبط با تملک، موضوعات درآمدی و ساماندهی املاک مورد ارزیابی قرار گرفت و اقدامات اداره املاک توسط معاونین مربوطه ارائه شد و مسائل این اداره به جهت ارائه راهبردها به بحث گذاشته شد. 
موسوی ادامه داد: در بخش اول این جلسه  ابتدا به موضوعات تملکی و گزارش تملک ها از ابتدای سال تا کنون پرداخته شد. تملک خیابان کمالی به جهت تعریض گذر، تملک بخشی از دانشگاه جنگ به جهت تعریض گذر،  تملک باغات به جهت افزایش سرانه فضای سبز و احداث بوستان ها و تملک املاک ریز دانه در بافت فرسوده از موضوعات مورد بحث بود. 
شهردار منطقه ۱۱ ادامه داد: دومین مساله موضوعات درآمدی است که هدف گذاری آن به  جهت افزایش درآمد شهرداری تا پایان سال مطرح شد.همچنین ساماندهی اسناد و املاک شهرداری تهران نیز بخش سوم موضوعات بود.
موسوی در پایان با اشاره به سیزدهمین جلسه اندیشه ورزی پیرامون موضوعات املاک گفت : موضوعات و مسائل اداره املاک از جمله مسائل مهم در منطقه است که با حضور مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات بررسی شد و اقدامات تکمیلی توسط این اداره با پیگیری مجدانه دنبال خواهد شد.

انتهای پیام 

۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
کد خبر: 30485

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =